تحلیل خبر
در خودرویی ها ازاین …
در خودرویی ها امارهای تولید و فروش رسیده و به نظر خودرو امار خوبی داشت خودرو میتواند در امسال با کمی بهبود بهتر عمل کند ولی همه منتظر خبرهای تجدید این دو خودروساز هستند ولی دقت کنید گزارش زامیاد هم خوب نبود خزامیا خرداد مثل ماه های قبل نبود و کمی افت کرد 21724 میلیارد ریال فروش داشت .5500 دستگاه تولید و 3100 دستگاه فروخته …
فروردین 28786 میلیارد ریال فروش داشت 5 هزار دستگاه فروش داشت . اردیبهشت با رشد 33943 میلیارد ریال فروخت و 6200 دستگاه فروش داشته است .
3 ماهه به عدد 84454 میلیارد ریالی رسیده است .مدت مشابه قبل 61447 میلیارد ریال است در سوی دیگر خاور و خدیزل و برخی دیگر هم خوب نبودند و فعلا اوضاع جالبی ندارند
در بین قطعه سازی ها بارها از ختراک و خموتور گفتیم وخپویش و خزر هم خوب بودند در خزر 605 میلیارد ریال در فروردین فروش داشته است و اردیبهشت 1654 میلیارد ریال در خرداد 1686 میلیارد ریال بود و 3 ماهه 3946 میلیارد ریال بود که 2 برابر مدت مشابه قبل است. طبق معمول حال و گزارش قطعه سازان بهتر بود
9 تیر 1403


