تحلیل خبر
فملی و فباهنر هردو …
تحلیل خبر
دو سهم داریم که هردو گزارش های خوبی را راهی کدال کردند اولی فملی بود به نظر گزارش 3ماهه خوبی را فملی بدهد و با دید 60% تقسیم سود سهم نه این که خیلی ارزان باشد ولی خوب است انصافا گزارش های خوبی زد فملی فروردین 50628 میلیارد ریال فروخت و بیشتری موجودی داشت کاتد داخلی با نرخ ۴,۸۸۹,۷۸۵,۱۷۱ ریال فروخته است .
در اردیبهشت یک سوپر فروش زد و 162631 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ صادرات ۴,۱۴۴,۶۹۷,۶۲۸ ریال است
خرداد هم بد نبود و 130742 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۵,۳۶۸,۰۷۰,۵۳۲ ریال داخل و ۴,۲۹۲,۳۶۶,۶۴۲ ریال صادرات است و 3 ماهه به 344003 میلیارد ریال رسیده که 50% بیشتر از مدت مشابه است
فباهنر دیگر سهمی بود که قیمت جای جذاب جالبی است و گزارش هم جالب تر بود فباهنر بهار خوبی زد
سهم در فروردین 4627 و اردیبهشت 19050 میلیارد ریال فروش ثبت کرد و خرداد با فروش 16025 میلیاردریالی مواجه بود 3 ماهه به 39073 میلیارد ریال رسیده است که نزدیک به 2 برابر مدت مشابه قبل است سهم هنوز باز نشده ولی اگر 400 تومان باز شد به نظر در خریدسهم نباید تعلل کرد و واقعا جذاب است
9 تیر 1403


