خبر
بین خودرویی ها بازهم …
تحلیل خبر
در بین خودرویی ها هنوز هم معتقدیم از نظر بنیادی و سود سازی خبهمن بعد خزامیا بهترین ها هستند و بعد سراغ نوسانی ها بخواهیم برویم اول خودرو و بعد خساپا فعلا بازار روی خودرو هم خیلی جذاب پیش نمی رود ولی در مجموع اوضاع بد نیست در این شرایط است که توجه بازار باردیگر به گزارش های ماهانه و به خصوص قطعه سازی ها جذب می شود مثلا بارها از ختراک گفتیم خکار خزر و این گزارش ماهانه است که میتواند آنها را دوباره در صدر بیاورد
یکی دیگر از گزینه هایی که بارها مطرح کردیم خموتور بود خموتور در ماه های آخر سال قبل بالای 300 میلیارد بود در فروردین به عدد 2177 میلیارد ریالی رسیده بود اردیبهشت و خرداد جبران کرد و اردیبهشت 4597 میلیارد ریال و خرداد 4397 میلیاردریال بود و 3 ماهه 11172 میلیارد ریال رسید که 2 برابر مدت مشابه قبل است . شنیده می شود 650 ریال سود 1403 سهم است و جا برای رشد تا 4200 4300 ریال حداقل انتظار است . ختراک و خموتور گزینه های خوبی هستند
3 تیر 1403


