خبر
سیمانی ها را از
تحلیل خبر
به نظر با این فضای بورس کالا و چند گزارشی که رسیده سیمانی ها جو خوبی دارند مثلا گزارش ساراب خوب بود سخزر هم واقعا خوب بود سخزر در زمستان بالای 800 میلیارد فروش داشت در فروردین این عدد در آغاز سال مالی به 665 میلیارد ریال رسیده و اردیبهشت 740 و خرداد با رشد 880 میلیارد ریال شد که 3 ماهه 2285 میلیارد ریا بود که مشابه سال قبل 1761 میلیاردریال است به نظر 3 ماهه 1400 ریال محقق کند بازار تازه سراغ سهم می رود و البته باید دید چه میکند
از سوی دیگر سیدکو را نیز بد نیست در نظر داشت توليدي سيمان فيروز کوه از زیرمجموعه های سیدکو در گزارش ۱۲ماهه به سود ۳۹۳۶ میلیارد ریالی رسیده است و عملکرد خوبی دارد . هم سیدکو و هم سفارس جذاب هستند و سفارس را بهتر می بنیم
در نهایت سفانو و ساوه هردو به افزایش سرمایه می روند هردو جذاب و بنیادی هستند و هردو را با دید میان مدت می شود خرید و زیرنظر گرفت بین این دو ساوه را بهتر می بینیم .
3 تیر 1403


