خبر
بین پیمانکاری ها بازهم …
تحلیل خبر
در این گروه افت های عجیبی را داشتم فاراک و فاذر نمونه افت های عجیب این مدت است و فقط در یک بازار خوش رقص و خوش نوسان رشد میکنند از سوی دیگر کیسون هم صورت مالی زد و خاص نبود در 12ماهه تلفیقی 201 و در سود اصلی 237 ریال محقق کرده است همیشه 1600 1700 ریال سهم مورد توجه نوسان گیران بوده و بد نیست در این قیمت ها کمی سهم را بیشتر مورد توجه قرار داد با دید نوسان باید سراغ هر 3 سهم رفت و با دید بنیادی چیزی از دل انها در نمی اید . شاید اگر گزینه بنیادی میخواهید رنیک گزینه خوبی باشد به تازگی قراردادهای خوبی هم گرفته و به زودی متوقف می شود یکی از بهترین های گروه پیمانکاری است هم رنیک هم حفاری
30 خرداد 1403


