خبر
از بین فولادی ها این …
تحلیل خبر
دراین گروه فخوز و فولاد گزارش دادند و البته فولاد هنوز گزارش تکمیلی نزده و بازهم تکمیل می شود ولی با این حال سهم در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی به سود ۸۷۸ ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد ۷۸۵ ریال بوده است به نظر 850 ریال در سود اصلی نهایی می شود و برخی از سود 900 ریالی میگویند ولی بعید است با فرض 500 ریال تقسیم و سود 100 تومانی کف سود امسال واقعا یکی از ارزان ترین و بهترین گزینه هاست و منفی ها را خریدن جذاب است
در سوی دیگر فخوز هم بد نبود اولا گزارش خیلی خاص نبود و عملیاتی منفی بود وغیرعملیاتی به سود رسید ولی سهم نیز اصلاح سنگینی را بابت این موضوع داته است فخوز در 12ماهه تلفیقی 629 و در سود اصلی 428 ریال محقق کرده و به مانند بسیاری از فولادی ها انتظارات را براورده نکرد .در 9ماهه 390 ریال سود محقق کرده بود
در9ماهه سود عملیاتی با رشد 86019 میلیارد ریال بود و سود خالص 74042 میلیارد ریال در 12ماهه عملیاتی عقب گرد داشت و 82658 میلیارد ریال سود داشت و در خالص با غیرعملیاتی ها به 81389 میلیارد ریال رسید سود تلفیقی مایه امیدواری است و شاید کمی از افت بیشتر سهم جلوگیری کند .
اما یکی از بهترین گزارش های گروه برای فسپا بود خاطرتان باشد بارها بارها روی 3 سهم فسپا فنورد فوکا تاکید میکردیم هر 3 گزارشی جالب بودند در فسپا جو با این قیمت خوب است فسپا در 12ماهه تلفیقی 2002 ریال سود محقق کرده است و سود اصلی 1710 ریال بوده است
9ماهه 4613 میلیارد ریال سود عملیاتی و3904 میلیارد ریال سود خالص دارد در 12ماهه سود عملیاتی 7381 و سود خالص 6668 میلیارد ریال شد و رشد کرد از دید ما سهم با 1000 تومان باید مجمع برود و یک رشد کوتاه مدت را دارد
29 خرداد 1403


