خبر
دوباره بهترین های غذایی
تحلیل خبر
و حالا سراغ بهترین های گروه برویم از دید ما از نظر بنیادی همچنان غمهرا غپینو غدیس گزینه های قوی ترو بهتر و خاص تری در این گروه هستند ولی چند گزارش دیگر هم رسیده و حالا مورد توجه است مثلا غزر خوب معامله می شود و یا 3 گزینه خاص با گزارش ها خاص داشتیم خودکفا یکی از انها بود خودکفا در گزارش 12ماهه به سود 910 ریالی رسیده است به نظر این سهم باردیگر به 6000 ریال نزدیک می شود ولی شاید خرید سهم بعد از مجمع جذاب تر باشد.
در سایر شرکت ها غگل هم هم نوسانی هم بنیادی خوب است غگل در 6ماهه تلفیقی 308 ریال محقق کرده و در سود اصلی 310 ریال بود سهم در 3ماهه به سود جالب 149 ریالی رسیده و 1492 میلیارد ریال سود خالص دارد و 1802 میلیادر ریال سود عملیاتی
در 6ماهه سود عملیاتی 4045 و سود خالص 3715 میلیارد ریال شد فرض کنیم سهم 50 تا 60 تومان سود داشته باشد او هم قابلیت بالای 3000 ریال را دارد
در آخر غکورش هم واقعا خوش درخشید و گزارش خوبی زد و یک نوسان مثبت را دارد غکورش در 12ماهه تلفیقی 1972 ریال و در سود اصلی این عدد 1650 ریال شده است از دید ما این سهم نیز قابلیت یک رشد خوب نوسانی را دارد
واقعا گزینه های خوبی را این گروه داشته و میتوان 3 الی 4 سهم دیگر را نیز نام برد و بد نیست به این سهم ها که اصلاح عمیقی را هم داشتند توجه کرد
29 خرداد 1403


