خبر
گزارشی که اخابر از …
تحلیل خبر
بازار البته دنبال گزارش بهتری بود ولی بازهم بد نبود اخابر در گزارش 12ماهه تلفیقی به سود 722 ریالی رسیده است که 23% بیشتر از سال قبل است بازار دنبال افزایش سرمایه اخابر است و باید دید چه می شود چیزی که اتفاق مهمی برای سهم با این اصلاحی که کرده به شمار می رود . واقعا اخابر با این شرایطو اتفاقات نباید این باشد و البته سود اصلی هم همین حوالی می شود ولی در کل بازار به سود توجهی ندارد و چشمش به افزایش از تجدید است
29 خرداد 1403


