خبر
از پتروشیمی ها اگر …
تحلیل خبر
با این شرایط فعلا کسی سراغ زاگرس نمیرود و گویا رای علیه او قطعی شده است . البته رشد دلا نیما برای این گروه یعنی زاگرس و شخارک و پردیس خبرخوبی است . شخارک اگر حوالی 4200 باز شد با دید میان مدت خوب است همچنان شپدیس با دید میان مدت جالب است ولی بهترین سهم بنیادی را با اختلاف بالا نوری می دانیم که بازهم خوب عمل کرده است سهم در گزارش 12ماهه تلفیقی 24805 و در سود اصلی 24907 ریال سود محقق کرده و نسبت به پیش بینی قبلی کمی رشد داشت.
شیراز هم مجمع بدی نداشت و تقسیم سود خوبی را زد و خوب عمل کرد سهم زیر 2000 و حوتالی 1900 باز شد با دید یک سهم بنیادی در کف ترین نقطه ممکن خود طی این مدت است و خریدش را بد نمی بینیم .
26 خرداد 1403


