خبر
خبرهای بانکی از …
تحلیل خبر
از وتجارت اخبار متعددی به گوش میرسد . خبر بلوک پیش رو که گویا انجام می شود 50 تومان سود 12ماهه ، تجدید خوب 300% و … که به نظر باعث می شود سهم افزایش نرخ جدی تری را در بازار داشته باشد . البته امروز فشار عرضه در سهم بیشتر از قبل خواهد بود و شناسایی سود در وتجارت در بازار صورت میگیرد . در کنار این خبرها وبملت با دید مجمع رفتن و وبصادر هم با دید کمی صبر بد نیست,
در این گروه همچنان روی ونوین به عنوان گزینه خوب تاکید داریم و هنوز هم مثبت است . روی وگردش هم کمی بیشتر زوم باشید خبرها و شایعات خوبی را در دل خود دارد . در مجموع بازی گروه بانک میتواند ادامه داشته باشد و شرایط خوبی را دارند از قبلف مدام روی ونوین وتجارت وبصادر تاکید میشد حالا وبملت هم به واسطه اعلام سود قوی 140و این حوالی توصیه می شود البته وبملت 200 ریال تقسیم میکند و باقی صرف افزایش سرمایه می شود
19 خرداد 1403


