خبر
در نماد های سیمانی با این …
تحلیل خبر
در بین گروه سیمان دیروز از ساوه صحبت شد و ساروج را هم گفتیم سهگمت سفانو هم بنیادی خوب هستند . سصوفی را کمی بیشتر باید در نظر گرفت سصوفی در فروردین با فروش نسبتا خوب 1686 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت این عدد با رشد 2358 میلیارد ریال شد و 2 ماهه 4045 میلیارد ریال است و سال قبل 2663 میلیارد ریال بود به نظر امسال سصوفی اتفاق بدی برایش رخ ندهد و فروش ادامه داری داشته باشد گزارش های خوبی زده و میتواند با رشد سود تا 7000 ریال مواجه شودکه سهم را نیز تا مرز 4000 میتواند در کمتر از 10 ماه اتی بیاورد … از همین رو قیمت بد نیست . کمی اصلاح شودو زیر 2600 2700 بهتر است سایر نماد ها را نیز زیرنظر داشته باشید که گفتیم
سفان هم با این افزایش سرمایه که البته انتظار کمی بیشتر بود جالب پیش رفت ولی در کل در مورد سفانو با دید بنیادی باید نگاه کرد نه افزایش سرمایه …
13 خرداد 1403


