خبر
کیمیاتک را می شود به …
تحلیل خبر
سهم همیشه مورد توجه نوسان گیران بازار بوده است سهم خوب فروخته است و میتواند مورد توجه باشد . کیمیاتک در فروردین افت فروش داشت و 1901 میلیارد ریال فروش زد . اردیبهشت جهش داشت و 4494 میلیارد ریال بود و 2ماهه 6395 میلیارد ریال بوده است که رشد خوبی نسبت به مدت مشابه قبل دارد که 4922 میلیارد ریال بود . سهم هنوز 12ماهه نداده احتمالا ولی شنیده می ش.د در حد 1800 ریال است . کیمیاتک 6ماهه خوبی داشت و 711 ریال سود محقق کرد در 9ماهه این عدد به 1170 ریال رسید . به نظر بازی خوبی را میتواند با این قیمت ها و با مجمع پیش رو داشته باشد
12 خرداد 1403


