خبر
از بین پتروشیمی ها
تحلیل خبر
دراین گروه گزارش های چند شرکت نظر ما را جلب کرد یکی مارون بود مارون کم کم از ان سهم پر حاشیه فاصله میگیرد ولی هنوز هم کمی قیمت بالاست ولی شرایط او در حال بهبود است مارون در فروردین 39650 میلیارد ریال فروش داشت و اردیبهشت 32820 میلیارد ریال بود.2ماهه 72470 میلیارد ریال بود و 2 برابر فروش داشته است قطعا توصیه خرید نیست ولی در واچ باشد
جم و شاراک دو سهمدیگر بودند کهاتفاقا این دو توصیه به داشتن در واچ به شکل جدی است به خصوص جم که گزارشی و بنیادی خوب عمل کرده است
در بین اوره متانولی ها اگر خبری از نرخ نیما رسید به نظر بد نیست مثلا شپدیس یا زاگرس را دوباره در بررسی ها اورد ولی فعلا با این شرایط و این ابهامات بازار کمتر سراغ انها می رود
9 خرداد 1403


