خبر
در خبرهای خودرویی بازهم …
تحلیل خبر
دیروز خبرهای افزایش سرمایه از تجدید خودرویی ها بیشتر پیچید و شنیده می شود در سران قوا موضوع حل و فصل می شود نکته خاص ماجرا این است که این اخبار میرسد ولی شنیده می شود گزارش 12ماهه این گروه تلخ تر از زهر است ولی ماهانه ها در خودرو و خساپا و حتی زامیاد و خاور خوب بود در خودرو و خساپا رشد خوبی در فروش داریم و امیدوایم به سهم ها کمک کند و البته دیروز مدیران خودرو تاکید میکردند کم کم به سمت بهبود سود پیش می رود . در این گروه زامیاد را واقعا جالب می بینیم فروردین 28786 میلیارد ریال فروش داشت 5 هزار دستگاه فروش داشت . اردیبهشت با رشد 33943 میلیارد ریال فروخت و 6200 دستگاه فروش داشته است .
2ماهه به عدد 62730 میلیارد ریالی رسیده است .مدت مشابه قبل 54989 میلیارد ریال است با دید نوسان ترکیب خودرو و خزامیا را گزینه خوب و جالبی می بینیم
در سوی دیگر در قطعه سازی ها ختراک خموتور ختوقا خزر ختور گزینه های خوب از دید گزارشی بودند
همچنان فکر میکنیم با دید نوسان منفی خودرو این روزها گزینه جالب و جذاب تری است
8 خرداد 1403


