خبر
دوباره مرثیه پتروشیمی ها …
تحلیل خبر
مصیبت های گروه تمام نمی شود ولی قبل از هر چیز بگوییم زاگرس برای افزایش یوتیلیتی ها حکم گرفته و دنبال اجرای آن و عدم پرداخت است . این موضوع شاید باعث شود برخی ریسک پذیر ها سراغ زاگرس بروند . در این گروه این چند گزارشی هم که امده اش دهن سوزی نبود و واقعا عقب گرد تمام عیاری را برای گروه رقم زد . انتظار ما از بوعلی این بود شبیه نوری باشد ولی نبود و البته انقدر این گزارش بد است که حس میکنیم اشتباه است ! بوعلی در 12ماهه عقب گرد کرد و 6632 ریال سود محقق کرد
9ماهه خوب بود و 7316 ریال سود محقق کرد
در 6ماهه به سود 4521 ریالی رسیده بود .
در 6ماهه 68688 میلیارد ریال سود عملیاتی و 64881 میلیارد ریال سود خالص دارد
در9ماهه سود عملیاتی با رشد خوب 113739 و سود خالص 104990 میلیارد ریال بود
در 12ماهه سود عملیاتی 110762 و سود خالص 95170 میلیارد ریال بود واقعا انتظارات را براورد نکرد و انتظار 1000 تومان سود از سهم می رفت ولی ناگهان بهای تمام شده 4 برابر 3 دوره قبل است
فعلا در مورد این گروه چیزی نمیتوان گفت و باید سکوت کرد …
5 خرداد 1403


