خبر
در بین خودرویی ها …
تحلیل خبر
دراین گروه هیچ چیز برمدار خود نیست و فقط می توان گفت به زامیاد و خاور کمی بیشتر امیدواریم از دل گزارش خودرو خساپا چیزی بیرون نمی زند . در مورد تجدید هم پیگیری هایی شده ولی همه چیز روی هواست در این گروه در بین قطعاتی ها تا این لحظه روی ختراک خلنت گزارش ها بد نبود پلاست هم شرایط خوبی دارد پلاست در12 ماهه به سود 1621 ریالی رسیده است
در 3ماهه سهم ۲۱۷ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۱۰ میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود خالص به 745 میلیارد ریال رسیده و سود عملیاتی 748 میلیارد ریال بود
در 9ماهه سود عملیاتی 1107 و سود خالص 1004 میلیارد ریال
در 12ماهه سود عملیاتی 1423 و سود خالص 1457 میلیادر ریال بود با دید نوسان سراغ پلاست رفتن خوب است و جذاب و میتواند جالب باشد
31 اردیبهشت 1403


