خبر
بین خودرویی ها این …
تحلیل خبر
هنوز گزارش 12ماهه این گروه منتشر نشده ولی واضح است که گزارش های سایپا و خودرو افتضاح بوده و باقی ولی شاید کمی بهتر باشند انتظار از خاور و زامیاد کمی بیشتر است از خدزل هم شنیده می شود گزارش خوبی می زند . در این گروه خزامیا را در منفی ها بد نمی بینیم و میتواند جالب باشد در سوی دیگر در قطعه سازی ها خفنر و خزر و خکار را گزینه های خوب و قوی می بینیم و هم بنیادی و هم نوسانی هستند . ختراک بالاخره گزارش دادو انصافا خوب عمل کرد ختراک در 6 ماهه با سرمایه جدید به سود 237 ریالی رسیده است و البته 212 میلیارد ریال سود غیرعملیاتی داشت در 9ماهه به 420 ریال رسیده است و ۱۲ماهه ۶۹۶ ریال .
سهم در 3ماهه 556 میلیارد ریال سود عملیاتی و 705 میلیارد ریال سود خالص و در 6ماهه سود عملیاتی 1575 و سود خالص 1498 میلیارد ریال بود
در 9ماهه سود عملیاتی 2892 میلیارد ریال و سود خالص 2658 میلیارد ریال بود
در ۱۲ماهه سود عملیاتی ۴۹۵۷ میلیارد ریال و سود خالص ۴۴۰۷ میلیارد ریال بوده است
سال جاری 1200 ریال را دارد و تقسیم امسال نیز 500 ریال است هر چه می بنیم و سهم قیمت های عجیبی را دارد و قابلیت یک رشد جدی را میتواند داشته باشد
29اردیبهشت 1403


