خبر
از این که خودرویی ها را …
تحلیل خبر
در بازار کم کم گروه خودرو کمی خود را از بقیه بازار جدا میکند و اثرات ان میتواند آن اثرات قبل نباشد ولی همچنان کم اثر نیست در مورد این گروه منفی های خودرو و یا خساپا و یا منفی خبهمن را در نظر داشته باشید . اما خبرهای اصلی در قطعه سازی هاست جایی که ختراک دوباره افزایش نرخ را ثبت کرد بر اساس توافق با مشتری عمده ( شرکت تامین قطعات تراکتور سازی ایران) و تصويب هيات مديره، نرخهاي فروش محصولات ریخته چدنی فروش رفته اين شرکت به مشتری فوق الذکر از اول دی ماه 1402 ، بصورت میانگین به ميزان 25 (بیست و پنج) درصد افزايش مي يابد ر این گروه به نظر شرایط بدی را ندارد و یکی از بهترین گزینه های قطعه سازی هاست .
در کنار او خفنر را هم جالب می بینیم وخپویش نیز گزارش دادکه البته احساس میکنیم انتظارات از خپویش بیشتر بود در این سهم در گزارش ۱۲ماهه به سود ۲۰۶۴ ریالی رسیده است
3ماهه به سود 132 ریالی رسیده بود و 6ماهه این عدد با رشد خوب 847 ریال شد و 9ماهه هم خوب بود و 1459 ریال محقق کرده است
سهمی که 3ماهه 406 میلیارد ریال سود عملیاتی و 232 میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه سود عملیاتی 2136 و سود خالص 1494 میلیارد ریال بود
در9ماه با پیشرفت خوب سود عملیاتی 3605 و سود خالص 2573 میلیارد ریال بود
در ۱۲ماهه به سود عملیاتی ۵۰۴۹ میلیارد ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد ۳۶۴۱ میلیارد ریال بود فرض کنیم سهم 2000 ریال تقسیم کند به نظر قیمت های 1400 1450 تومان کف تاریخی سهم است و قیمت نیز در این نقاط در کل بد نیست انتظار از گزارش کمی بیشتر بود ولی سهم اصلاح عجیبی کرده و این گزارش کمک خوبی برای او می شود
16 اردیبهشت 1403


