خبر
بازهم بین بانکی ها …
تحلیل خبر
در این گروه هم ترازی وبملت خوب بود و هم گزارشی و به نظر با دید خرید الان و نگهداری تا 3 الی 4 ماه دیگر با دید افزایش سرمایه گزینه بدی نیست ولی در این گروه توصیه ما این است که سراغ ونوین رفتن با توجه به ترا و سود بهتر است سهم در اسفند37452 میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و 23708 میلیارد ریال سود پرداختی به سپرده داشت
در فروردین سود تسهیلات اعطایی 34580 میلیارد ریال وسود پرداختی به سپرده 26764 میلیارد ریال بود و تراز 7816 میلیارد ریال مثبت است انصافا ونوین یکی از گزینه های خوب و بی دردسر گروه است
11 اردیبهشت 1403


