خبر
در حکشتی شایعه از …
تحلیل خبر
دیروز هم ا سهم و شایعاتی از سود سازی صحبت شد و خبر رسید که سهم دولت به تامین اجتماعی واگذار شده است . قبل تر در مجامع یکی از مدیران تاکید میکرد تمایل شرکت به تجدید وقتی بیشتر می شود که مالکیت دولت نیز منتقل گردد که به نظر این اتفاق رخ داده و حالا می شود در مورد این موضوع بیشتر شنید . نمیگوییم قطعا گزینه خوبی می شود ولی بد نیست زیرنظر باشد . زیر 8000 ریال سهم با دید نوسان خوب است
11 اردیبهشت 1403


