خبر
خزامیا و سایر شرکت ها…
تحلیل خبر
در مورد خزامیا افزایش نرخ گرفته است به نظر با وجود 10% بودن این افزایش مبلغی حدود 3همت میتواند به فروش زامیاد اضافه کند و صد البته بهای تمام شده نیز رشد داشته با این حال زامیاد در منفی ها بد نیست . خریداران خودرو نیز دیروز خوب ظاهر شدند و بد نیست زیرنظر باشند . در مورد سایر شرکت ها باید کمی صبر کرد در قطعه سازی ها فنر و خفنر بد نیستند و هردو بنیادی های خوب قوی را نیز دارند در سوی دیگر خلنت را داریم که اصلاح تند و تیزی داشت سهم فروردین که هیچ ولی 3 ماهه اخر قوی داشت در دی با فروش 547 میلیارد ریالی مواجه بود و بهمن با رشد 891 میلیارد ریال و اسفند 927 میلیارد ریال بود و12 ماهه به 4737 میلیارد ریال رسیده است با ثبت افزایش سرمایه فشار فروش ایجاد شده است به نظر زیر 16000 ریال قیمت خوبی را دارد و بد نیست زیرنظر باشد .
10 اردیبهشت 1403


