خبر
در فولادی ها با این …
تحلیل خبر
اوضاع در فولادی ها در گزارش ها و بورس کالا بد پیش نمی رود ولی یک چالش را شاهدیم …شنیده می شود اثرات افزایش نرخ برق بر این گروه به خصوص بر تولید کنندگان شمش بالاست و حتی شنیده می شود تعدیل منفی 1.5 همتی را برای فخوز به همراه دارد . اگر این شایعات و شنیده ها درست باشد کمی صبر کنید 12ماهه ها برسد . در حال حاضردانصافا هر 3 شرکت شمش ارفع فجهان و فخوز گزارش های خوبی دادند در فجهان در فروردین فروش خوبی را ثبت کرد و 14552 میلیارد ریال فروش داشت
در فخوز هم واقعا برای فروردین خوب بود فخوز فروردین با فروش 60095 میلیارد ریالی آغاز کرد و نرخ شمش ۲۱۳,۳۷۴,۳۰۸ ریال است . اسفند ۷۱۴۳۴ میلیارد ریال فروش داشت
به نظر کمی صبر کنید گارش ها تکیل تر شود همچنان می شود روی فنورد و برخی دیگر به خصوص با دید پول بزرگ فولاد حساب کرد
5 اردیبهشت 1403


