خبر
این بار خبهمن از …
تحلیل خبر
طبق برخی خبرها و شنیده ها گویا خبهمن در یک دادگاه دیگر در مورد قیمت ها موفق به کسب رای برنده شده و ان جریمه پرداخت نمی شود و این خبرخوب و مهمی برای سهم است . خبهمن را در بین خودرویی ها در کنار خزامیا و خاور به عنوان سهم بنیادی می شود در نظر گرفت هر چند خزامیا را خاص تر می بینیم ولی خبهمن هم بد نیست
خپارس و خکاوه نیز طبق معمول نوسانی های گروه هستند
در قطعه سازی ها یک گزارش خاص و خوب امد و خفنر واقعا خوب ظاهر شد خفنر در گزارش ۱۲ماهه به سود ۹۸۹ ریالی رسیده است.در ۱۲ماهه ۳۰۷۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۴۷۱ میلیارد ریال سود خالص دارد.
سهم ۳ماهه ۷۰۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۵۲۲ میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 1463 سود خالص 1040 میلیارد ریال بود و خطی پیش رفته است
سهم 9ماهه 2344 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1667 میلیارد ریال سود خالص دارد سهم سال بعد قابلیت 1400 ریالی در سود را دارد و این یعنی قیمت های فعلی در حداقل های ممکن خود است و یک نوسان خوب و مثبت را دارد
3 اردیبهشت 1403


