خبر
سیمانی ها را از …
تحلیل خبر
بعد از توفان گزارش های نه چندان خوب باید منتظر گزارش ماهانه ها بود ولی به نظر در این گروه یک استراحت ریزو موقت نیاز است و احتمالا این استراحت و اصلاح زمانی است به شکلی که بقیه بازار پیش می رود و سیمانی ها درجا میزنند . در این گروه سخاش را خوب میخرند و باید زیر نظر باشد
اولین گزارش ماهانه بد نبود و با علم به فروردین بودن باید به ان نگاه کرد سخزر در زمستان بالای 800 میلیارد فروش داشت در فروردین این عدد در آغاز سال مالی به 665 میلیارد ریال رسیده است که 2برابر مدت مشابه سال قبل است. سخزر در گزارش ۱۲ماهه به سود ۴۸۲۱ ریالی رسیده است
سخزر 6ماهه با گزارش خوب 2675 ریال سود محقق کرد
در 3ماهه به سود 774 ریالی رسیده است در 9ماهه هم با عدد خوب 4190 ریالی مواجه بود . امسال 6000 ریال خوش بینانه سود دارد و با فرض 4000 ریال تقسیم پی به ای فوروارد زیر 5 دارد می شود گزینه های جذاب تری را هم پیدا کرد .
2 اردیبهشت 1403


