خبر
بازهم غذای هایی که …
تحلیل خبر
در این گروه گزینه های خوب را بارها و باها نوشتیم مثلا غپاک بعد از اصلاح و حجم خوردن خوب است و یا غپینو هنوز منطقی است . غزر را بارها نوشتیم و غگل هم همینطور و سعی میکنیم به این لیست ها بازهم گزینه اضافه کنیم که در همین راستا غشصفا یکی از انها بود و فکر میکنیم در قمیت های منفی قابلیت های خوبی برای یک سهم خاص بنیادی دارد . در سوی دیگر یک گزینه که کمتر مورد توجه است ولی میتواند جالب باید غمهراست سهم افزایش نرخ خوبی زده است و گزارش 12ماهه خوبی هم می دهد در دی متعادل بود و 3220 میلیارد ریال فروش داشت و بهمن به 3474 میلیارد ریال رسید و اسفند 3525 میلیارد ریال بوده است .
فروش سهم در12 ماهه به 32934 میلیارد ریال رسید
مدت مشابه سال قبل 12 ماهه 22291 میلیارد ریال بود یک طرح و توسعه راه انداخته و شرایط بدی را ندارد و میتواند جالب باشد . به نظر این دو نیز در کنار لیست قبلی قرا میگیرد و باید زیرنظر باشند
2 اردیبهشت 1403


