خبر
ونوین بعد از …
تحلیل خبر
بعد از گزارش خوب وپست حالا نوبت ونوین است که پی به ای خود را کم کم زیر 3 بکشاند !! روزهای گذشته بود که در لابلای خبرهای جنگی گزارش ۱۲ماهه ونوین به بازار رسید و در سود تلفیقی ۱۵۳۱ و در سود اصلی ۱۴۷۳ ریال سود محقق کرده است .1500 ریال سود تقسیم 600 ریال سود و افزایش سرمایه دوباره برای سهمی که قیمتش 300 تومان است !! نمیدانیم چه باید گفت … به نظر همینجوری بخرید و صبر کنید ببنیم واقعا بازار قرار است چه قیمتی به سهم بدهد . از دید ما سهم باید بالای 400 تومان باشد . وتجارت و ملت هم همین شرایط را دارند از سود انها نیز اخبار خوبی به گوش میرسد . وپارس را مجزا توضیح دادیم .
1 اردیبهشت 1403


