خبر
بازهم پالایشی ها با …
تحلیل خبر
دیروز در مجمع غدیر عنوان شد که مدیرعامل پالایشگاه تبریز گفت به فرمول قیمتگذاری فرآرودههای پالایشگاهها که نابههنگام و ناعادلانه بود، اعتراض کردیم. معاون اول رئیس جمهور دستور اصلاح داده و از طریق انجمن و هلدینگ پارسیان در حال پیگیری هستیم.به نظر حتی بدون این رویدادهم گزارش ها بد نیست مثلا سود 2200 ریالی شبندر با سناریو بد بود ولی در هر صورت حتی با تغییر هم اوضاع این گروه یک درجه بهتر شده و می ارزد که در این نقاط حاضر باشیم و بازهم گزینه اصلی شپنا و شبندر است و توصیه میکنیم کمی در پرتفوی داشته باشید
29 فروردین 1403


