خبر
زشگزا و سیمرغ را از …
تحلیل خبر
در این گروه زشگزا چند وقتی است خوب معامله می شود و حجم خوبی را دارد در فروش نیز در زمستان بد عمل نکرده است در دی کمی رشد کرد و 592 میلیارد ریال فروش داشت و بهمن هم با رشد دوباره 610 میلیارد ریال فروخت اسفند با کمی افت 526 میلیارد ریال شد
سهم 12ماهه به 6626 میلیارد ریال رسید مدت مشابه قبل 4533 میلیارد ریال بوده است صحبت از 1800 ریال سود در 12ماهه است و فکر میکنیم محقق کند و این قیمت قیمت خوبی برای سهم است و سال بعد بالای 2500 ریال را دارد
دیگر سهمی که اتفاقا همیشه جز گزینه های خوب بوده سیمرغ است . سیمرغ در 12ماهه به سود 5475 ریالی رسیده است تقسیم سود 5000 ریالی را دارد و فازایش سرمایه هم دارد گزارش 3ماهه خوبی می زند و فروش خوبی هم داشته است در دی در اولین ماه سال مالی به فروش 3516 میلیارد ریالی رسیده است . در بهمن هم 3592 میلیارد ریال بود اسفند هم با فروش 3451 میلیارد ریالی رسیده و 3ماهه 10614 میلیارد ریال فروش زد
رشد خوبی نسبت به مدت مشابه سال قبل و ماه گذشته داشت به نظر سیمرغ گزینه خوبی برای پرتفوی ها خواهد بود با دید میان مدت
20 فروردین 1403


