خبر
شکربن و شصدف را …
تحلیل خبر
هردو سهم گزارش های خوبی را داشتند و میتوانند جالب باشند شکربن امسال 900 ریال سود را دار و سود تلفیقی بالای 1000 ریال است . سهم 12ماهه خوبی می زند . شکربن بهمن و اسفند خوبی زد
در بهمن با فروش 3098 میلیارد ریالی مواجه بود و اسفند 3018 میلیارد ریال رسید
12 ماهه 24499 میلیارد ریال فروخته و مدت مشابه قبل 16578 میلیارد ریال بود
6 ماهه 11151 میلیارد ریال فروخته . در این گروه شصدف را هم جالب و جذاب می بینم و دو روزی است که در مورد ان صحبت میکنیم . دی را خوب و با عدد بالای 200 آغاز کرده است در بهمن به 1728 میلیاردریال رسید و کمی افت کرد و اسفند جبران کرد و به 2708 میلیارد ریال رسیده و عدد خوبی داشت
12 ماهه به 21150 میلیارد ریال رسیده است .مدت مشابه قبل 20405 میلیارد ریال است . به نظر 4000 ریال سود و 500% افزایش سرمایه را دارد و میتواند جالب باشد .
19فروردین 1403


