خبر
بین برقی ها ازاین …
تحلیل خبر
در گروه برق معتقدیم گزارشی بنیرو بسویچ بد نبودند مثلا بسویچ زمستان خوب عمل کرد
در دی هم با فروش خوبی اغاز کرد و 1323 میلیارد ریال فروش ثبت کرد در بهمن هم 1273 میلیارد ریال بود و اسفند با رشد 1617 میلیارد ریال بود
12 ماهه به 12495 میلیارد ریال رسیده است و مدت مشابه قبل 11237میلیارد ریال بوده است به نظر کمی بهتر است سهم را بیشتر زیرنظر بگیریم خود بنیرو هم در قیمت های زیر 3000 ریال بد نیست . ولی با اختلاتف همچنان بهترین خبرها و گزارش ها را بترانس می دهد
در بترانس زمستان را بسیار گرم و قوی تمام کرد.
اسفند با رشد فروش ۸۴۱۰ میلیارد ریال فروش داشت
در بهمن 5421 و در دی با درامد خوب 6208 میلیارد ریالی مواجه بود
در ۱۲ ماهه ۵۰۰۵۰ به عدد و 6 ماهه 19558 میلیارد ریال رسیده بود .عدد خوبی را در ۳ ماه اخیر داشت به نظر گزارش های 12ماهه خوبی در انتظار سهم است
11 فروردین 1403


