خبر
از سیمانی ها
تحلیل خبر
در بین گروه سیمان تا به این لحظه گزارش سهرمز سکرمان سپاهان گزارشهای جالبی بود و میتوان به تحولات خاص و خوب سخوز و سفانو نیز اشاره کرد ساوه نیز بارها در موردش توضیح دادیم یکی از سهمهایی که اخیراً با گزارشهای خوب خود در فروش و افت قیمت مورد توجه قرار گرفته اردستان است.
اردستان در مجموع زمستان خوبی داشت
سهم دی با فروش 988 میلیارد ریالی آغازکرد و بهمن به 1153 میلیارد ریال رسید و اسفند 873 میلیارد ریال بوده .
12 ماهه 10856 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه سال قبلش 8576 میلیارد ریال بود
6 ماهه 4899 میلیارد ریال فروش داشت
به نظر اگر اهل میان مدت و بلند مدت هستین اردستان گزینه بدی نیست اما به طور کلی سهمهایی که در ابتدا گفته شد مهمترین و بهترین سهمهای گروه در حال حاضر از نظر گزارشی هستند اگر دولت بلایی بر سر نرخ برق و گاز این گروه نیاورد سیمان میتواند در گزارش ۱۲ ماهه و همچنین سه ماهه پیش رو اعداد جالبی را محقق نماید
7 فروردین 1403


