خبر
شرایط شکربن و شکام …
تحلیل خبر
در بازار باید دنبال سهمهای خاص و گزارشهای خاص گشت که شکام و شکربن جزو این دسته هستند به نظر شکام اصلاح خوبی را داشته انتشار گزارش خوب میتواند توجه بازار را به این سهم جلب نماید البته مشکل شکام مشکل بنیادی نیست این سهم با فروش مداوم سهامداران عمده مواجه شده و این عاملی برای کم توجهی بازار به سهم است از همین رو خیلی هم توصیه نمیشود
اما انصافاً از نظر بنیادی شرایط خوبی دارد گزینه دیگر هم گروهی این سهم کربن است. شکربن بهمن و اسفند خوبی زد
در اغاز زمستان در دی با فروش 1767 میلیارد ریالی در حد ماه قبل بود
در بهمن با فروش 3098 میلیارد ریالی مواجه بود و اسفند 3018 میلیارد ریال رسید
12 ماهه 24499 میلیارد ریال فروخته و مدت مشابه قبل 16578 میلیارد ریال بود
6 ماهه 11151 میلیارد ریال فروخته شکربن گزارشهای خوبی داده و به نظر میرسد رسیدن به محدوده ۹۰ تا ۱۰۰ تومان سود برای سهم ممکن باشد با دید کمی صبر شکربن را بیشتر زیر نظر گرفته و یکی از گزینههای نوسانی بازار میتواند باشد بخشی از سود شکربن غیر عملیاتی و در گزارش ۱۲ ماهه محقق میشود
7 فروردین 1403


