خبر
در سرمایه گذاری ها از …
تحلیل خبر
وغدیر به زودی گزارش 12ماهه میدهد و چند زیرمجموعه سهم خوب بودند برخی از سود های نزدیک به 4000 ریال صجبت میکنند ولی هر چه هست شنیده می شود در مجمع حداکثر سود تقسیم می شود و صحبت از 95% است . افزایش سرمایه را نیز در دستور کار دارد . به طور کلی 2600 به بالای غدیر کمی فشار فروش زیاد است . در کنار آن شستا با این خبرهای پالایشی و در این قیمت ها مورد توجه است . زیر 1160 1170 ریال خرید با دید کمی صبر خوب است
دیگر گزینه ها وخارزم اولین سهم است که به ذهن می رسد و جذاب است و میتواند جالب باشد
واتی گزینه دیگر است واتی در گزارش 12ماهه و پس از مجمع شیران 1888 ریال سود به ازای هرسهم محقق کرده است به نظر واتی هم سود حداکثری تقسیم کرده و میتواند جالب باشد
وبهمن هم با دید نوسان خوب است وبهمن در 12ماهه به سود 1430 ریالی رسیده و 20025 میلیاردریال سود خالص محقق کرده است به نظر گزارش خوبی را زده و بد نیست .
5 فروردین 1403


