خبر
در پتروشیمی ها این …
تحلیل خبر
در گروه پتروشیمی شرایط کمی خاص شده است اگر به رشد نرخ نیما معتقدید که معتقدیم این موضوع در سال جدید با شدت بیشتری رخ میدهد به نظر سراغ گزینه هایی مثل شخارک و یا شیراز و شپدیس باید رفت . یا مثلا پارس و مارون که صادرات خوبی دارند در سوی دیگر خبرهای مختلف از نرخ گاز شنیده می شود که 5600 تمان فاکتور شده است . در این گروه از شاراک شنیده می شود یک گزارش سود غیرعملیاتی را به زودی رو میکند و البته سهامداران هم برای بالاتر بردن قیمت تابلو دست به کار شدند ولی در مجموع شاراک در این قیمت ها بد نیست
شیران گزارش خوبی نزد و عملیاتی پیشرفتی نداشت در 9 ماهه با سرمایه جدید 463 ریال و 12ماهه 607 ریال سود محقق کرده است.
سهم در3ماهه 10468 میلیارد ریال سود عملیاتی و 9463 میلیارد ریال سود خالص داشت
در 6ماهه سود عملیاتی 19430 ،سود خالص 20082 میلیارد ریال بود و البته 3799 میلیارد ریال نیز سود غیرعملیاتی داشته است
در 9ماهه سود عملیاتی 24879 و سود خالص 25186 میلیارد ریال بود .
در 12ماهه سود عملیاتی خیلی رشدی نداشت و 26168 و سود خالص با کمک سود غیرعملیاتی 33031 میلیارد ریال شد انتظار ما از شیران بیشتر بود
در مجموع بخواهیم سهم معرفی کنیم . شخارک شیراز نوری بوعلی پارس گزینه های خوبی خواهند بود . شگویا هم بااین رشد نرخ ارز کم کم خودنمایی میکندو سهم خوبی است
19 اسفند 1402


