خبر
واحیا و کگهر هردو …
تحلیل خبر
در بین سنگ آهنی ها اول از همه بگوییم کنور مورد توجه است و میتواند جالب باشد سهم شرایط خوبی را داشته و بادید این که یک سهم با تقسیم سود بالا و گزارش خوب در میان مدت داشته باشیم خوب است . در کنار آن انصافا کگهر شرایط خوبی را دارد در دی با فروش خوب 50659 میلیارد ریالی اولین ماه سال مالی را اغاز کرده است .در بهمن 59754 میلیارد ریال و 2 ماهه 110852 میلیارد ریال بوده است . مدت مشابه قبل 41044 میلیارد ریال بودبه نظر هم مجمع خوبی را دارد و هم گزارش خوبی می زند و اگر در بخش معدن قصد حضور دارید کگهر یکی از گزینه های منطقی است
در سهم سومی سراغ واحیا می رویم که دیروز گزارش 6ماهه تلفیقی داد سهم در حد سال قبل است 1500 میلیارد تومان سود خالص تلفیقی دارد و به سود 3هزاری احتمالا برسد یعنی سهم پی به ای تلفیقی 4 دارد ! به نظر بد نیست واحیا را هم کمی بیشتر در این شرایط دنبال کرد
14 اسفند 1402


