خبر
گزارش فولادی ها را
تحلیل خبر
این گروه نیز در کل گزارش های خوبی را داشتند و میتوان به انها تکیه کرد اگر اتفاق عجیبی برای بازار و آنها رخ ندهد . در بین بزرگان ارفع بد نبود ولی باز بین ارفع فخوز کاوه به ترتیب فخوز کاوه و بعد ارفع را ترجیح میدهیم در بهمن رشد خوب فروش داشت و 17517 میلیاردریال فروش زد نرخ ۲۱۷,۰۸۵,۷۷۷ ریال است .
دی با کمی افت نسبت به آذر 12185 میلیارد ریال فروش داشت نرخ هم ۲۱۰,۴۷۴,۵۴۹ ریال بود
آذر با یک فروش خاص مواجه بود و 32585 میلیارد ریال فروش زد و نرخ ۲۰۳,۹۰۲,۱۲۵ ریال است
11 ماهه 170682 میلیارد ریال بوده است . مدت مشابه قبل 118085 میلیاردریال است. 6 ماهه 89882 میلیارد ریال بوده
هرمز هم بد نبود و میتواند با دید یک سهم کم ریسک جالب باشد اذر با فروش 23971 میلیارد ریالی مواجه بوده است نرخ ۲۰۷,۲۲۸,۷۱۰ ریال است
در دی 21640 میلیارد ریال فروش داشت بهمن 20953 میلیارد ریال بود
11 ماهه 260123 میلیارد ریال فروش داشت
6 ماهه 142761 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه این عدد 182560 میلیارد ریال بوده
خود فولاد انصافا گزارش خوبی را میزند و از بازار دور است به نظر فولاد یکی از کم ریسک ترین و کم حاشیه ترین شرکت های فعلی بازار است ولی باید صبر کرد نما د باز شود و ببنیم چه می شود
سراغ کمی پر ریسک ترها برویم 4 نماد معرفی شدند فوکا فنورد فجر و حالا فسپا این مربع را کامل کرده است فسپا هم گزارش خوبی را زد و انصافا قیمت و شرایط خوبی دارد دی و بهمن خوبی را زد دی 4368 میلیارد ریال و بهمن 4569 میلیارد ریال فروش داشت
در آذر 4609 و آبان به عدد 4472 میلیارد ریالی رسیده بود و 11 ماهه 39260 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه 30263 میلیارد ریال بود
در نهایت ذوب امروز اگر منفی بود زیرنظر باشد شایعه شده هفته بعد در روزهای احتمالی دوشنبه یا سه شنبه مجوز افزایش سرمایه سهم صادر می شود
9 اسفند 1402


