خبر
از شکربن با این …
تحلیل خبر
شکربن هم با چشم انداز 900 ریال سود شرایط خوبی را گرفته است سهم واقعا بهمن خوبی زد
در اذر کمی افت کرد و 1730 میلیاردریال بود و نرخ ۵۳۴,۶۴۲,۶۷۶ ریال .
در دی با فروش 1767 میلیارد ریالی در حد ماه قبل بود و به عدد 18382 میلیارد ریال رسیده است .
در بهمن با فروش 3098 میلیارد ریالی مواجه بود و
11 ماهه 21480 میلیارد ریال فروخته و مدت مشابه قبل 14678 میلیارد ریال بود
6 ماهه 11151 میلیارد ریال فروخته به نظر رسیدن به 900 و یا حتی 1100 ریال سود برای شکربن سخت نیست چون بخشی از سود غیرعملیاتی و در سود بقیه شرکت هاست البته حتی با فرض 1100 ریال هم قیمت ارزان نیست ولی در هر صورت سهم بدی نیست بین سهم های این چنینی شاید کمی ریسک کردن و سراغ وپترو رفتن خاص تر باشد
9 اسفند 1402


