خبر
آسیاتک بعد از
تحلیل خبر
مرز 7000 ریال همیشه برای سهم مرز حساس و بنیادی و قوی بوده و حالا هم بعد ازاین گزارش و چشم انداز سود سال بعد به نظر اوضاع میتواند برای اسیاتک بهتر شود آسیاتک بهمن خوبی زد و زمستان خوب بود . سهم در بهمن 2005 و در دی 1819 میلیاردریال فروش داشت .
مهر 1604 و ابان 1715 و اذر 1862 میلیارد ریال فروش داشت .
11 ماهه 18668 میلیارد ریال درامد داشته است . کل سال قبل 13003 میلیاردریال است.6 ماهه 9660 میلیارد ریال درامد داشته است فکر میکنیم شرایط خوبی را دارد و بد نیست نیم نگاهی در منفی ها به سهم داشته باشیم .
9 اسفند 1402


