خبر
بین خودرویی ها این …
تحلیل خبر
در بازار خاور جالب بود و حالا خزامیا هم گزارش خوبی زده است چند ماهی است بهتر می فروشد
در بهمن با کمی افت 33893 میلیارد ریال شد . 6400 دستگاه فروخته است . در دی با یک فروش جالب 43122 میلیارد ریال فروش داشت
7300 دستگاه فروش داشته است . سهم در ابان 12525 میلیارد ریال و اذر 20755 میلیارد ریال فروش داشت
11 ماهه این عدد 223453 میلیارد ریال بود و 6 ماهه این عدد 101527 میلیارد ریال بود
مشابه قبل 156586 میلیار ریال به نظر دراین گروه حال قطعه سازها نظیر ختراک خموتور خزر خفنر و … خیلی بهتر از حال خود خودرویی هاست ولی در کل با دید کمی صبر منفی های خودرو و خساپا نیز جذاب هستند . ولی بخواهیم پیشنهاد بدهیم قطعه سازی ها قوی ترو بهتر هستند
8 اسفند 1402


