خبر
فاراک و حفاری و …
تحلیل خبر
با دید نوسان بارها و بارها سهم های مختلف دراین حوزه را نوشتیم که حفاری همیشه جز گزینه ها بوده و سهم با چشم انداز 2000 ریال سود به نظر قیمت های خوبی را دارد با دید کمی صبر می شود به حفاری قیمت های بهتری را نیز داد و حتی اهداف بالای 1000 را دارد . در سوی دیگر فاراک هم ارزش بازار کمی داشته و قراردادهای خوب و کم کم نوبت این سهم می شود و بد نیست فاراک را کمی بیشتر در نظر داشته باشید و البته بانک دی کمی مدیریت شده بفروشد سهم رشد میکند . در کنار این دو اهل بنیادی و خرید سهم مرتب منظم هستید رنیک را در نظر بگیرید رنیک در 9 ماهه کل سود سال قبل رو پوشش داده گزارش های خوبی را داشته و p.e تابلو 6.5 است . تقسیم سود 70درصد را دارد و همه و همه نشان میدهد شرایط برای رشد سهم میتواند فراهم باشد
16بهمن 1402


