خبر
غپاک و غشصفا هردو …
تحلیل خبر
در بین نماد های گروه لبنیات غپاک را بیشتر و جالب تر می بینیم . در زمستان در دی با رشد خوب 4564 میلیارد ریال بود
مهر و ابان کم شد اذر کمی بهتر شد و 3828 میلیارد ریال فروش زد
ابان 3340 میلیارد ریال فروش داشت ، در مهر انگار تب بستنی خوابید و فروش 3536 میلیاردریال شد
10 ماهه به 43750 میلیارد ریال رسیده است مدت مشابه سال قبل این عدد 26970 میلیارد ریال بود ۶ماهه خوبی زد و ۳۶۱ ریال سود محقق کرده است در9ماهه نیزخوب بود و 794 ریال سود محقق کرده است به نظر 1200 ریال سود را دارد و قیمت هم با خبرهای تجدید خوب است در سوی دیگر غشصفا هم بنیادی و با دید یک سهم قابل اعتماد بنیادی گروه لبنیات قابل توجه است
در گروه غذایی البته غپینو امروز متوقف می شود با دید رفتن به مجمع خوب است و در سوی دیگر غگل را هم در این قیمت ها و این شرایط زیرنظر بگیرید
15بهمن 1402


