جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزشنبه 14 بهمن 1402

گزارش بازارامروزشنبه 14 بهمن 1402

نوید خاندوزی
فوریه 3, 2024
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروزشنبه 14 بهمن 1402

پس از توفان … 

بازار امروز بعد از سپری شدن ریسک های سیاسی و ترس های خودساخته برخی سهامداران و البته  زمزمه هایی دوباره از جاده مخصوص و واگذاری ها شرایط بهتری را تجربه کرد و کمی مثبت تر معامله میشد و جنب و جوش بیشتری داشت . ارامش ارزی در کنار ارامش سیاسی و اقتصادی میتواند  نگاه ها به سمت  بازار سرمایه را  بیشتر کند . به هر حال  بازار اسیر توفان ریسک های سیاسی و اقتصادی شده بود و شاید روزهای پس از توفان برای او  جذاب تر باشد  …

به هر حال  امروز شنبه هفته را در حالی آغاز می‌کنیم که در روزهای گذشته هفته قبل بازار از ترس تب مسائل سیاسی داشت خودکشی می‌کرد و حاضر به پذیرش ریسک تحولات سیاسی نبود اما با اتفاقات رخداده  کمی ترس بازار کمتر شده و فضا برای تصمیم گیری راحت‌تر شده است به طور کلی هرچه شرایط سیاسی آرام‌تر و فضای ایجاد شده با بازار مهربان‌تر باشد آرامش در دو حوزه به وجود خواهد آمد که در نهایت به بازار کمک خواهد کرد. حوزه اول بازار ارز است و حوزه دوم بازار سرمایه … تجربه اخیر به خوبی نشان داد که افزایش نرخ ارزی که به واسطه تحولات سیاسی رخ دهد نمی‌تواند و قابلیت اثرگذاری قوی و مستقیم را در بازار ندارد اما در آرامش نسبی فضا  تجربه نشان داده فضای بازار قوی‌تر و بهتر حرکت می‌کند و زمینه برای رشد دلار نیما نیز ممکن است فراهم آید. درست به مانند سال گذشته که در حوالی بعد از رخدادهای سیاسی و بعد از آرامش نسبی که ایجاد شد هم دلار آرام گرفت و هم بازار مسیر بهتری را طی کرد . چه عجیب که در آن دوره نیز بازی از خودرویی ها اغاز شد و این بارنیز این خودرویی ها بودند که کمی اتش کلبه شان روشن تر بود …

با این شکل و با این تحولات کار را در این هفته آغاز کردیم و به نظر آنچه در عراق و سوریه رخ داد شکل کنترل شده و مدیریت شده بحران بود که یک بار دیگر نشان داد طرفین هر دو جریان موافق گسترش جنگ نبوده و نیستند و یک بار دیگر این موضوع در بازار مورد توجه قرار گرفت که دست هدایتگری برای کنترل ریسک‌ها و سوق دادن درگیری‌های احتمالی به بیرون مرزهاست که این موضوع برای بار چندم اثبات شد و حالا بازار آن را بیشتر لمس می‌کند…

یک بار دیگر سراغ تحولات سیاسی می‌آییم و صحبت می‌کنیم اما مطابق روال معمول ابتدای هفته را در حالی آغاز می‌کنیم که اخبار ریز و درشت زیادی برای بازاراین هفته  وجود دارد که می‌تواند این هفته را تحت تاثیر خود قرار دهد و عمده این اخبار باز هم در حوزه سیاسی و البته کمی هم اقتصادی است در تحولات کدالی به نظر این هفته آرامش نسبی را در کدال داریم در دلار نیز احساس می‌کنیم فضای آرام و نسبی برقرار است همواره دهه فجر و رویدادهای آن برای بازار روزهای پرخبری بوده باید ببینیم این موضوع ادامه خواهد داشت یا خیر

یک نکته در مورد دهه فجر بگوییم در سال‌های نه چندان دور همیشه در مقاطعی این چنینی بازار هر طور شده سعی می‌شد مثبت بماند مثل دهه فجر و یا قبل از انتخابات و مواردی از این دست اما دولت فعلی آنقدر بی‌برنامه و بی‌فکر حرکت می‌کند که تقریباً این رویداد و این جریان هم به حاشیه رفته و دیگر هیچکس هیچ انتظاری از دولت در این فضا ندارد…  از همین رو دهه فجر نیز به مانند خیلی از روزهای عادی دیگر به پایان می‌رسد و اتفاق خاصی بعید است برای بازار رخ بدهد…

اما یک امیدواری بعد از این رویدادهای سیاسی وجود دارد در بالا عرض کردیم که دفعه قبل که بازار حرکت می‌کرد بعد از فروکش کردن بحران‌های سیاسی و آرامش نسبی سیاسی بود و شاید این بار هم بار دیگر از دل این خاکستر رخدادهای سنگین سیاسی ققنوس آرامش روی سر بازار پر بزند و بتواند بخشی از جریان پول را دوباره با بازار آشتی بدهد بازاری که از نظر ارزندگی در نقاط بسیار ویژه و خاصی قرار گرفته و صد البته باقیماندن نرخ ارز در این محدوده و حتی محدوده ۵۵ و ۵۶ هم نقطه قوت ذهنی خوبی برای بازار است.

البته این میان ریسک‌های فراموش نشده‌ای در دل بازار همواره وجود داشته و حرکت کرده و آن هم رفتار دولت است که بار دیگر می‌تواند سخت‌ترین اتفاقات و رویدادها را برای بازار رقم زده و همچنان استوار و روشن روی نظر خود ایستاده‌ایم که ریسک بزرگی به نام دولت از ریسک‌های سیاسی اخیر بدتر و غیرمنطقی‌تر است. آرامش نسبی در این دو حوزه یعنی حوزه سیاسی و همچنین حوزه تصمیمات اقتصادی و دولت باعث می‌شود نگاه بازار به سمت سهم‌های بنیادی بازار و یا شرکت‌های کوچک قوی و بنیادی بیشتر شود و بازار در یک حاشیه نسبی امن به مسیر خود ادامه دهد.

نکته‌ای که در مورد بازار این روزها و حتی بازار امروز وجود دارد این است که گذر زمان موجب ارزنده‌تر شدن قیمت‌ها و فشرده‌تر شدن شرایط بنیادی سهم‌ها می‌شود و از سوی دیگر شاهد این هستیم که هرچه جریان پول بتواند حضور قوی‌تری در بازار داشته باشد دامنه گسترده‌تری از شرکت‌ها و نمادها رشد خواهند  کرد از همین روست که دو موضوع مطرح می‌شود و دو مرحله احتمالاً پیش روی بازار است که اگر تحول عجیبی رخ ندهد و رویداد منفی به وقوع نپیوندد در مرحله اول جریان پول فعلی کمی روی نمادهای هم وزن و کوچک حرکت خواهد کرد در مرحله دوم سراغ شرکت‌های بزرگتر رفته و فضای بازار را مثبت تر و خاص‌تر خواهد کرد که برخی پیش‌بینی می‌کنند روزهای اسفند این قابلیت را برای بازار خواهد داشت که امیدواریم حقوقی‌های ما در آن مقطع فیلشان یاد هندوستان و شناسایی سود و عرضه و نقدینگی نکند و هرچه هست همین روزها و همین هفته‌ها انجام شود…

اگر این سناریو بتواند وزن بگیرد به نظر در روزها و هفته‌های آتی شرکت‌های به اصطلاح  هم وزن و نمادهای این چنینی بیشتر در بازار مورد توجه قرار گرفته و افزایش نسبی حجم معاملات را نیز خواهیم داشت و نکته آخر اینکه احساس می‌کنیم در شرایطی هستیم که اگر تکیه روی فضای بنیادی شرکت‌ها اعم از گزارش‌های مالی و میان دوره‌ای داشته باشیم و یا سراغ شرکت‌هایی برویم که در این مدت اصلاح جانانه‌ای را داشته‌اند و یا ترکیبی از این دو قابلیت قوی در رشد و سودسازی بازار خواهد داشت و می‌تواند پورتفو را با شکل منطقی پیش ببرد

و سرآخر بار دیگر سراغ نرخ سود اعلامی از سوی دولت برویم که البته امروز زمزمه هایی مطرح  شده  بود که این طرح نیز به پایان  رسیده و محدودیت ها پر شده … ولی در هر صورت دولت در بخشنامه‌ای اعلام کرد که بانک‌ها اجازه انتشار گواهی سپرده با نرخ سود ۳۰ درصد و نرخ شکست  ۱۲ درصد را دارند به وضوح مشخص است که این اوراق مورد توجه فعالان اقتصادی قرار نخواهد گرفت چرا که آنها حاضر به بلوکه کردن جریان پولی خود برای یک سال نخواهند بود اما چند نکته‌ای میان وجود دارد که برای همه مهم خواهد بود…  نکته اول بخش بزرگی از فعالان اقتصادی اوراق با نرخ‌های شبیه این یا در اخزاها و گام ها و … و یا در صندوق‌های مختلف در اختیار دارند و به نظر این انتشار برای این بخش از جریان پول نخواهد بود…  نکته دوم یک فشار مضاعف از سوی دولت و بانک مرکزی به بانک‌ها وارد می‌شود چرا که بخش عمده‌ای از افراد سپرده‌های فعلی خود را به سپرده ۳۰ درصد و یک ساله تبدیل می‌کنند و هزینه بانک را به شدت افزایش می‌دهند طیف گسترده‌ای از این افراد همان کسانی هستند که حاضر به خروج پول از بانک نبوده و این نرخ برای آنها جذاب خواهد بود و فقط وفقط پول یک  سال فریز می شود  …

به نظر هدف دولت ترس از جریان نقدینگی بود که به بازارهایی نظیر بازار ارز و طلا و مسکن و سکه می‌زند و با خیال خود با  این اوراق می‌خواهد جلوی آن را بگیرد و یا یک سال به تاخیر بیندازد با این موضوع کاری نداریم که چه هزینه‌هایی را تحمیل می‌کند و در نهایت نتیجه هم نخواهد گرفت اما همین طرز فکر نشان از یک حفره که هیچ یک گودال عظیم در سیاست‌های اقتصادی سیاستگذاران است

زمین بازی بازار سرمایه که مولدترین و مفیدترین بازار برای جذب سرمایه‌ها و هدایت جریان پول است را به گند کشیده و دیوار بلند بی‌اعتمادی را ایجاد کردید و حالا مرثیه جریان پول را گرفته و برای خنثی کردن آن به روش‌های دردناک متوسل شده‌اید .باز هم تکرار می‌کنیم هنوز هم دیر نشده کمی عاقل باشید و فرمان را بچرخانید.  تجربه اقتصادی دنیا را مطالعه کنید ببینید کشورهای ریز و درشت چطور از این پتانسیل‌ها استفاده کردند وقتی از بیرون تحریم هستید و هیچکس دلار هم کف دست شما نمی‌گذارد چاره‌ای جز تکیه بر توان و جریان داخلی ندارید اما با سیاست‌های غلط خود تحریمی اقتصادی را نیز پیش برده‌اید و امروز برای جلوگیری از تورم بیشتر ترویج نزول خواری را میکنید که البته فرقش این است که کت شلوار پوشیدند و غافل از اینکه این تشنگی را با آب شور نمی‌توان برطرف کرد بگذریم و سراغ بازار برویم…

فولاد سازان زیر پوستی

در نمادهای فولادی شاهد نوسانات مثبت ارام سهام این گروه بوده و نمادهای فولادی با رشد قیمتی خوبی به واسطه تحرکات مثبت قیمت محصولاتشان در بورس کالا همراه شده اند

ذوب از کف حمایتی قوی 380 تومان برگشت خوبی زده و مجددا به سطوح بالای 400 تومان برگشت این سهم در صورت شکست مقاومت 420 تومانی تا سطوح 460 و سپس 520 تومان صعود خواهد کرد ذوبی که افزایش سرمایه از تجدیدش اگر توسط هیئت مدیره مصوب شود وارد فاز صعودی قوی خواهد شد

در این گروه فولاد امیرکبیر کاشان گالوانیزه ساز بزرگ بازار هم با تحرکت مثبت قیمت محصولاتش در بورس کالا وارد فاز صعودی شد امسال سهم بالای 200 تومان سود و با پی بر ای فوروارد 5 ارزش ذاتی 1000 تومانی خواهد داشت

در فخوز هم ظاهرا رشد قیمت شمش باعث شده تا این سهم هم با رشد خوبی به قیمت های 400 تومان بازگردد برای سال اینده انتظارات بالایی از فخوز می رود به خصوص این که طرح توسعه اهن اسفنجی شرکت هم افتتاح و این پروژه تحولات مثبت خوبی در فخوز رقم خواهد زد سهمی که رشد قیمتی میان مدت بالایی خواهد داشت

در بین گروه فولاد می شود  سراغ  بهترین ها رفت که هم  کوچک هستند و هم  شرایط خوبی دارند که فخوز یکی از انها بود . فخوز امسال  12ماهه خوبی داشته و در بدترین حالت  650 ریال سود را دارد  . از دید ما قیمت در شرایط فعلی شرایط خوبی را دارد . در سوی دیگر در این گروه سهم های نسبتا کوچکی هم هستند که هم گزارش خوبی دارند و هم می شود روی تابلو  سراغ  انها  رفت . فسپا فنورد و فجر این  3 سهمی هستند که از دید ما جذابیت های خوبی در گزارش ها داشته و بازار هنوز به ان  واکنش خاصی نشان نداده است . سراغ این  4 سهم  بخواهیم  برویم  قابل اتکا تر هستند فخوز فسپا فنورد و فجر …

ساختمانی های پر مخاطب

در نمادهای ساختمانی شاهد نوسانات مثبت قوی هستیم همچنان ساختمانی ها جز نمادهای پرمخاطب بازار دسته بندی می شوند

در ثالوند سهم در روند نوسانی یا کف قیمتی 1450 و مقاومت 1600 تومانی نوسانات 10 درصدی خوبی می دهد این سهم ساختمانی به نظر می رسد به واسطه سود سازی بالا و عدم رشد قیمتیش هم پای سایر سهام گروه جای یک نوسان بالا را داشته باشد

ثتران به قیمت های بالای 1200 تومانی رسید همچنان بحث احتمال برگشت زمین های شهریار این شرکت و ابطال معامله چند سال پیش توسط دادگاه و ارزش بالای 3 همتی این زمین ها محرک رشد قیو سهم شده است ثتران اگر بتواند فردا مقاومتش را بشکند تا قیمت های 1400 الی 1500 تومان هم جای صعود خواهد داشت

ثمسکن هم ارام ارام بالا امده و در صورت عبور از قیمت های 860 تومانی تا سطوح 920 تومان صعود خواهد کرد این سهم ارزش ذاتی بالایی داشته و جا مانده های ساختمانی محسوب می شود سهمی بنیادی که ارزش پرتفوی بورسیش به شدت بالا رفته و به نظر می رسد توان رشد قیمتی میان مدتی بالایی تا اهداف 1200 تومانی دارد

قطعه سازان یکه تاز

در نمادهای قطعه سازی شاهد صعود خوبی بوده و سهام قطعه ساز بکه تاز بازار بودند قطعه سازانی که شرایط بنیادی خوبی داشته و رشد قیمتی میان مدتی مناسبی را در پیش دارند

در ختور سهمی که افزایش سرمایه خوبی داشته و سود مناسبی هم برای سال اینده پیشبینی کرده است با رشد قیمتی صف خرید شده و به سمت تارگت 520 الی 560 تومانی در حرکت است سهم اصلاح قیمتی مناسبی را تجربه و برگشت روند قوی دارد

پارس فنر که عرضه اولیه خوبی را تجربه کرد با صف خرید سنگینی مواجه و به سمت قیمت های 1000 الی 1200 تومانی می رود سهم همچنان پی بر ای فوروارد بالایی داشته اما به واسطه هم گروهی های خود در بازار که نسبت پی بر ای فوروارد قابل توجهی دارند ارزش گذاری شده است

خپویش یک برگشت تا قیمت های 2150 تومان خواهد داشت سم به کف قیمتی 1800 تومان رسید و برگشت زد خبر افتتاح طرح توسعه کی لس در شرکت یا انتشار یک گزارش مثبت زمینه ساز نوسانات مثبت خوبی در این قطعه ساز خواهد شد

خفنر دی ماه نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت و در توانست 10 ماهه درآمد خود را به عدد 720 میلیارد تومانی برساند که درآمد آن در کل سال قبل برابر با 675 میلیارد تومان بوده است. خفنر پاییز خوبی هم داشته و در 9 ماهه به سود 1438 ریالی رسیده که اگر روند سودسازی آن شبیه فصل های قبل باشد میتوان سود 200 تومانی را برای شرکت در نظر گرفت که PEنماد را حوالی اعداد فعلی نگه میدارد. با این حال اصلاح قیمتی شرکت میتواند ریسک ورود به سهم را کاهش دهد و 1400 تومان نماد حمایت خوب محسوب می شود.

ختراک و خموتور را قبل تر بارها  گفتیم . خکار هم  با دید افزایش سرمایه و سهم  بنیادی خوب است ختور هم همینطور

خزر را هم  باید زیرنظر داشت  سهم  به افزایش سرمایه می رود اگر کمی اهل صبر هستید گزینه خوبی در این  قیمت هاست  . در بین  سهم های خاص ناما  و خریخت هم  قابل بررسی هستند و در نهایت  فنر هم  صف خرید  زدنش در این نقاط بد نیست و قابل توجه است  .

خودرویی ها در انتظار

در نمادهای خودرویی هم امروز روند مثبتی را شاهد بودیم خودرویی ها جای افت زیادی نداشته و فعلا در یک روند نوسانی 10 درصدی به حرکت خود ادامه می دهند

ایران خودرو در رنج قیمتی 260 با اهداف قیمتی 280 و 300 تومان در نوسان بوده و به روند نوسانی خود ادامه می دهد این سهم خودرویی شرایط خوبی داشته و به نظر می رسد اگر یک خبر در خصوص تجدید ارزیابی با فروش دارایی ها منتشر کند باز با تحرکات مثبت همراه می شود

خاور سهم سود ساز گروه وضعیت خوبی دارد کف قیمتی 360 تومان و هدف400 الی 420 تومانی را دنبال می کند این سهم خودرویی با فروش های خوب 5 همتی در 2 ماهه اخیر شرایط خوبی را به همراه داشته و امسال همچنان توان سود سازی بالایی خواهد داشت

خبهمن به کانال قیمتی 180 تومان رسید سهم کمی دیگر اصلاح و به قیمت های 165 تومان برسد برای خرید با اهداف 200 الی 220 تومان عالی است سهمی که با این کف قیمتی و اهداف بارها نوسانات بسیار خوبی را نصیب سهامداران خود کرده است

سرمایه گذاری ها و افق روشن

در سرمایه گذاری ها امروز وضعیت بهتر بود شرایط بازار نرمال تر شده و سرمایه گذاری هایی که با اصلاح قیمتی بالایی همراه شدند امروز مورد اقبال بودند

در وسپهر سهم به سمت قیمت های 460 تومان در حال برگست است تقریبا قیمت سهم از سقف قیمتی خودش نصف شده است سهمی که قرار بود توسعه نیشکر را عرضه و حتی از این طریق یک تجدید ارزیابی سنگین بدهد در صورت شکسته شدن سد قیمتی 460 تومانی سهم هدف 520 تومانی خواهد داشت

وساپا هم رشد خوبی را تجربه و به سمت سطوح بالای 500 توماین حرکت خواهد کرد وساپایی که دارایی های خوبی داشته و فروش املاکش یا فروش سهام سایپا هر یک زمینه ساز تحولات اساسی در سهم خواهد شد وساپا فعلا با کف قیمتی 420 و هدف 500 و 560 تومان در نوسان است

وبانک به کف قیمتی برسد بسیار عالی خواهد بود این سهم کف قیمتی 1000 تومانی و هدف 1100 و 1250 تومانی دارد سهمی که برنامه های خوبی داشته و در صورت تحقق وعده هایش می تواند تحولات اساسی را تجربه نماید

چهارگوشه بازار

ثاخت هم صف خرید شد این سهم همچنان شایعاتی در خصوص تجدید ارزیابی سنگین دارد سهمی که تا قیمت های 560 تومانی یعنی قیمت های مثبت فردا جای صعود دارد و اگر موفق شود همچنان به روند مثبت خود ادامه دهد اهداف 620 الی 700 تومانی خواهد داشت

ونوین به مجمع افزایش سرمایه می رود سهمی که برای امسال سود 220 تومانی و برای سال اینده سود بالای 240 تومانی پیشبینی کرده است ونوینی یکی از بنیادی ترین سهام بازار بوده که وضعیت بسیار خوبی داشته و یک رشد سنگین به بازار بدهکار است

فزر یکی از گزینه های جالب دلاری طلایی بازار بوده و رفتاری بع مانند  صندوق های طلا داشته است و قطعا بعد از ارامش نسبی طلا کمی زیرفشار فروش خواهد رفت  . نکته جالب این است که  شرکت استحصال مواد معدني تخت سليمان از زیرمجموعه های  فزر در گزارش ۱۲ماهه به سود ۲۲۹۱۳ میلیارد ریالی رسیده است این  یعنی سهم  احتمالا  تلفیقی 8900 و 9000 ریال  سود دارد . و برنامه  ریزی تقسیم سود  8000 ریالی را داشته  باشد  . نمیدانیم ولی بد نیست و نسبتا کم  ریسک است اگر سهامداران عمده  بگذارند ..

در گروه  زراعت  شرایط خوبی در سهم ها داریم  از دید ما زدشت زقیام  زفکا زشگزا گزینه های خوبی هستند  زمگسا هم  با دید یک سهم  خاص و بزرگ تر دراین گروه بد نیست وز فجر نیز بازی های خوبی را دارد

سیمرغ گرینه‌ای خوب و بنیادی در صنعت خود محسوب می شود که در نخستین ماه از سال مالی جدید به فروش ۳۵۲ میلیارد تومانی رسید، در مالی میانگین فروش کل سال قبل ۳۰۸ میلیارد تومان بوده است. این سهم که برآورد می شود در گزارش ۱۲ ماهه به ازای هر سهم ۴۵۰ تومان محقق کند، شایعاتی از جنس تجدید در دل خود دارد که می تواند محرک ادامه رشد سهم باشد. اصلاح‌ خوب سهم از منظر نموداری، مزید بر جذابیت سهم است پس بد نیست زیر نظر باشد.

تلیسه گزارش نه ماهه خوبی نداشت و در فروش ماهانه نیز نرمال پیش می رود. درآمد فروش دی‌ماه شرکت ۷۵ میلیارد تومان گزارش شد که ۴ درصد بیشتر از میانگین فروش ماهانه امسال است. جذابیت این سهم از منظر نموداری بیشتر است که فاصله ۴۳ درصدی قیمت سهم از سقف اردیبهشت‌ماه نیز مزید برآن است. پایین سهم را محدوده ۳۵۰ می‌توان در نظر گرفت و از محدوده های فعلی پتانسیل رشد و یک بازدهی خوب را خواهد داشت.

در بین پتروشیمی ها گزینه خوب کم نیست  گزینه هایی که گزارش ماهانه و میاندوره ای خوبی داشته  باشند  بیشتر حول محور نوری و بوعلی میچرخید ولی شیراز و شخارک هم بد نبودند  . اگر قرار بر رشد نیما  باشد زاگرس هم  جذاب می شود با چشم انداز بدون  رشد نیما  امسال  1400  سال بعد  2400  تومان زاگرس سود دارد

بترانس با روند مثبت همراه شده و نوسانات خوبی دارد سهمی که افزایش سرمایه داشته و همواره با کف قیمتی هدف قیمتی 300 الی 320 تومانی نوسانات بسیار خوبی می دهد ریسک پایین این سهم از مشخصات اصلی بترانس است. بترانس در دی ماه 86% بیشتر از میانگین ماه های گذشته بوده و رشد بسیار مناسبی برای شرکت رقم زده است. همچنین نسبت به آذر ماه رشد 44% درآمد محقق شده است. سهم در 9 ماهه و در گزارش اصلی به سود 165 ریالی به ازای هر سهم دست یافته است و در پایان سال مالی می تواند به 450 ریال سود اصلی و 600ریال سود تلفیقی دست پیدا کند. از لحاظ نموداری سهم در موج B بزرگ قرار دارد و انتظار می رود با حفظ حمایت 250 تومان در میان مدت بتواند وارد موج C صعودی بشود. ریسک به ریوارد فعلی نمودار مناسب می باشد.

نیان هم بارها نوشتیم  این سهم نیز در قیمت های فعلی گزینه خوب و جالبی است

در اخر سراغ بنیرو  می رویم که جذاب است و جالب و نموداری وبنیادی خوب بوده و بد نیست این سهم  را زیرنظر داشت

 

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم