خبر
از بین پتروشیمی ها …
تحلیل خبر
گزینه هایی که گزارش ماهانه و میاندوره ای خوبی داشته باشند بیشتر حول محور نوری و بوعلی میچرخید ولی شیراز و شخارک هم بد نبودند . اگر قرار بر رشد نیما باشد زاگرس هم جذاب می شود با چشم انداز بدون رشد نیما امسال 1400 سال بعد 2400 تومان زاگرس سود دارد
در بین سه ها 2 سهم را کمی بیشتر زیرنظر بگیرید اولی شیران است که افت خوبی داشته و به زودی 12ماهه میدهد و مجمع می رود و میتواند جالب باشد فکر میکنیم بازدهی بی دردسرو خوبی را رقم بزند ولی ریسک های مرتبط با خود را دارد و خاص حرکت میکند . در سوی دیگر سهم دیگر که باید زیرنظر باشد جم است . برخی معتقدند شرایط سهم در فروش ماهانه اخیر کمی تغییر کرده است وضعیت خوبی در فروش این ماه داشت و کمی بهتر شد و 9568 میلیاردریال فروش داشت و در آذر 4416 میلیارد ریال فقط درامد ثبت کرده و جمعا 10ماهه 83020 میلیاردریال فروش داشت جم تلفیقی حوالی 300 تومان سود داشت در 9ماهه سود اصلی این عدد 2287 ریال است که سودسرمایه گذاری ها را ندارد برخی معتقدند امسال 600 و سال بعد 900 تومان سود دارد و جای بدی نیست .
14بهمن 1402


