خبر
بین دامی ها این 3 نماد …
تحلیل خبر
دراین گروه روزهای قبل از زشگزا صحبت میکردیم سهم پرید و رشد کرد امروز سراغ 3 سهم دیگر میرویم که قابلیت های رشد و صعود را دارند یکی زفکا ست که شرایط خوبی را گرفته است و میتواند در منفی ها جالب باشد بحث تجدید 700% را در سهم داریم در سوی دیگر گزارشی نیزخوب بود در دی 1363 میلیارد ریال فروش داشت ، اذر 1284 و آبان با کمی افت 1272 میلیارد ریال فروش زد ، مهر 1344 میلیارد ریال فروش داشت
10 ماهه 12250 میلیارد ریال بود که مدت مشابه قبل 8462 میلیارد ریال است . در 9ماهه 1620 ریال سود محقق کرده است و در6ماهه خوب بود و 1053 ریال و در 3ماهه به سود 509 ریالی رسیده است حبت از 2200 ریال سود است و این قیمت ها برای سهم بد نیست .
در سوی دیگر زقیام هم شرایط خوبی را دار و با دید یک سهم خاص و 650 ریال سود قیمت های خوبی را گرفته است
سومی زمگساست که این سهم نیز بد نیست و هم با دید تجدید هم بنیادی شرایط خوبی را دارد در سهم در آذر کمی کاهشی بود ولی دی اندکی بهتر شد و 525 میلیارد ریال فروش داشت
در مهر رشد کرد و 848 میلیارد ریال فروش داشت و ابان 578 میلیارد ریال بوده است و اذر 498 میلیارد ریال بود
10 ماهه 5913 میلیارد ریال فروش داشته است در 3ماهه به سود 1448 ریالی رسیده و 6ماهه این عدد 2557 ریال شده است در 9ماهه این سود با رشد خوب 4850 ریال بود و عمده آن ناشی از فروش گوساله بوده است . به نظر بد نیست این سهم را کمی بیشتر زیرنظر بگیریم .
سراخر هم سیمرغ را همچنان زینظر داشته باشیم سهم هنوز گزارش نداده است ولی به محض ارائه گزارش باردیگر میتواند مورد توجه بازار باشد قیمت اصلح خوبی کرده است
10 بهمن 1402


