خبر
از سیمانی ها میتوان …
تحلیل خبر
دراین گروه از سیمانی ها سخوز سفانو ساوه سابیک گزینه های قوی و بنیادی گروه هستند و در سوی دیگر سهرمز هم شرایط بدی ندارد و با دید مجمع و تقسیم سود خوب هستند در کنار این دو سپاها را نیز زیرنظر بگیرید هم 3ماهه خوبی زد هم ماهانه خوبی داشت در اولین ماه سال مالی به فروش 2779 میلیارد ریالی رسیده است در ابان به 2201 و آذر با کمی افت 1725میلیارد ریال رسید
در دی به 2468 میلیارد ریال رسیده است
4 ماهه 9174 میلیارد ریال بود که 2 برابر مدت مشابه قبل است اگر دنبال گزینه خاص میگردید به نظر سهگمت هم خوب است و قابلیت بنیادی خوبی دارد و سهم جالبی است و میتواند زیرنظر باشد . شایه 1100 تومان سود و تقسیم سود بالا را دارد و به زودی اطلاعات بیشتری از سهم میدهیم ولی در کل زیرنظر باشد .
8 بهمن 1402


