جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزشنبه 7 بهمن 1402

گزارش بازارامروزشنبه 7 بهمن 1402

نوید خاندوزی
ژانویه 27, 2024
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروزشنبه 7 بهمن 1402 

جرات یا حقیقت ! 

بازار انگار راین لحظات حساس گرفتار یک بازی جرات و حقیقت شده است . حقیقت امر این است که با هیولایی مواجه است به نام دولت که جیب صنایع و شرکت هارا پیوسته میزند و رفتار او در صحنه اقتصاد با هیچ منطقی سازگار نیست و اعتماد در بازار سرمایه کتف مبارک است و هیچ ارزشی برای هیچ چیز قایل نیست و در کنار ان  با این  حقیقت مواجه است که جریان حجم بازار هم واکنش نشان داده و امروز میدیدیم که به دلیل همین رفتارها بازار کمی محافظه کار و کم حجم شده و در عین حال حرکت به سمت سهم های کوچک بیشتر و درست در نقطه مقابل جرات سهامداران با ین نرخ ارز و این قیمت ها و این ارزندگی روز به روز بیشتر می شود  … او میان یک بازی جرات و حقیقت گرفتار شده و حرکت روی این خط و ریسک پذیر بودن او برنده بازی را مشخص میکند … با این  شرایط و دیدن بازار امروز که کمی مثبت ولی کم حجم بود به سراغ گزارش بازار میرویم …امروز ارزش کل معاملات امروز بازار 21.488 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 4074 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق های قابل معامله سهامی بوده است

امروز بازار را در دومین هفته بهمن در حالی آغاز کردیم که روزها با سرعت به پایان سال خود نزدیک می‌شوند و فرصت‌ها برای خودی نشان دادن در بازار اندک است اما بازار امروز هم با بیم و امیدهای ریز و درشت اقتصادی و سیاسی دوباره کار خود را آغاز کرد و فضای نسبتاً متفاوتی را نسبت به هفته قبل رقم زد بازار امروز در حالی در مسیر خود بود که خبرهای جنگ حماس و اسرائیل کمی فروکش کرده بود اما لابلای خبرها جبهه جدیدی برای لبنان باز شده ، یمن هم که ساز خود را می‌زند البته تا بدین جای کار همچنان به خوبی ریسک‌ها مدیریت شده و از کشور به دور بوده است اما در هر صورت همچنان بخشی از ترس بدنه بازار ، ترس از تحولات سیاسی است و معتقدیم هرچه این ریسک‌ها به سمت کاهش و آرامش بیشتری پیش برود فضای بازار قابل پیش‌بینی‌تر و منطقی‌تر خواهد شد

مطابق شنبه‌ها مرور کنیم که چه اتفاقات و چه رویدادهایی در این هفته منتظر ماست به نظر یکی از مهم‌ترین اتفاقات همین تحولات سیاسی بود که امیدواریم این هفته چالش خاصی برای بازار ایجاد نکند در سوی دیگر رفتار بودجه و تحولات بودجه هم مهم است و می‌تواند اخبار جالب توجهی از دل آن بیرون آید هرچند بازار هیچ وقت به بودجه خوشبین نبوده . از سوی دیگر گزارش‌های ماهانه نیز این هفته به اتمام می‌رسد تا تقریباً سوت پایان گزارش دهی شرکت‌ها زده شود و در آخر هم باید به تحولات نرخ ارز و رفتار بازار دلار اشاره کرد که فکر می‌کنیم هفته آرام‌تر را داشته باشد … البته این دقایق که این حرف را می زنیم دلار از 56 رد شده ولی نموداری و چارتی بسیاری معتقدند این نقاط کمی استراحت دارد …  اما در مورد بازار و فضای بازار امروز یک شایعه توانسته بود بار دیگر موتور خودرویی‌ها را گرم کند که  بحث تجدید در خودرویی‌ها که البته خبر جدیدی نیست اما زمزمه‌های امیدوار کننده جدید باعث شده است تا بازار در مسیر منطقی‌تری از واکنش قرار گیرد

اگر به خاطر داشته باشید آن چهار عامل همیشگی همچنان برای اثرگذاری در دل بازار وجود دارند بخش تسعیر ارز و رشد دلار، موضوع تجدید ، رویداد گزارش‌ها و در نهایت اتفاقات و اخبار صنایع پیشرو نظیر خودرو همچنان می‌توانند موثرترین عوامل بازار باشند و چه جالب است که همیشه بازار ققنوس وار از دل بحران‌های ریز و درشت بیرون آمده و همیشه سعی کرده فضای متفاوتی را بعد از بحران‌ها رقم بزند که البته این بار یک تفاوت ویژه و مهم به چشم می‌خورد و آن همین است که اگر قیمت‌ها را کنار گزارش‌های شرکت‌ها قرار دهیم می‌بینیم که وضعیت بنیادی آنها طبق روال و برنامه با جریان سودآوری مشخصی پیش می‌رود اما دسته گل‌هایی که یکی یکی دولت در بازار به آب می‌دهد باعث ترس جریان پول و ترس از حضور این جریان در بازار می‌شود کما اینکه یک بار دیگر گفته چند روز قبل خود را تکرار می‌کنیم که طرفداران ارزندگی بازار بعد از گزارش‌ها دیدگاه کوتاه مدت و بلند مدتی را مطرح می‌کنند که تا حدودی می‌تواند منطقی و درست باشد در دیدگاه اول موضوع را بیان می‌کنند که در دل شرکت‌ها در حال حاضر تقریباً سود محقق شده وجود دارد که ۶ ماه دیگر تقسیم خواهد شد و از سوی دیگر حتی با در نظر گرفتن حاشیه سودهای فعلی اعداد منطقی و مناسبی برای سود سال بعد شرکت‌ها به دست می‌آید که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بعد از کسر قیمت از سود تقسیمی پی به ای  اکثر این شرکت‌ها حوالی ۴ و ۵ خواهد بود و این خود گواه مهمی برای ارزندگی بازار در شرایط فعلی است . اما در کنار این موضوع دیدگاه کمی بلند مدت‌تر و کلان نگری هم وجود دارد که اگر قرار باشد دیدگاه بلند مدت‌تری را نسبت به بازار داشته باشیم و با دید حوالی ۱۸ ماه به فضای فعلی قیمت و سودآوری نگاه کنیم بیش از نیمی از قیمت فعلی سهم‌ها قابلیت تقسیم سود را داشته این خود نشان می‌دهد که نرخ بازدهی بازار در مقابل بازده بدون ریسک به اعداد منطقی و مناسبی رسیده  که می‌تواند خرید بلند مدت بسیاری از این سهم‌ها را توجیه پذیر نماید

و حرف آخر طی روزهای گذشته بارها و بارها این موضوع بیان شد که بازار در عین داشتن ارزندگی و قرار گرفتن در نقاط تاریخی تحلیلی و قیمتی از چیزی رنج می‌برد به نام عدم حضور جریان پول ، وقتی جریان نقدینگی در دل جامعه جولان می‌دهد و بازارهای موازی در رقص و پاکوبی این جریان شریک هستند دلیل اینکه بازار سرمایه نتوانسته آن را به خود جذب کند بی‌شک ناشی از اشتباه تاریخی و محاسباتی سنگین سیاستگذار است حال این سیاستگذار می‌خواهد دولت و یا سازمان بورس باشد اما هرچه که هست در حال حاضر افق جریان سودآوری و قرار گرفتن قیمت‌ها در شرایط فعلی نشان می‌دهد ریسک عدم ارزندگی روی سر بازار حتی با وجود برخی دخالت‌ها وجود ندارد

آنچه در بازار فعلی به چشم می‌خورد ریسک بزرگی به نام تصمیمات دولت است که آخرین آن را در مورد پالایشی‌ها شاهد بودیم دولتی که به وضوح روشن است که زورش به بقیه بازارها و فعالان آن نمی‌رسد و سراغ بازار سرمایه می اید …  حکایتش شبیه حکایت پدری است که مست و و نعشه و عصبانی از هزار جا کتک خورده عصبانیت خود را به خانه آورده و سر این بچه همیشه سر به زیر خالی می‌کند مادر خانواده که این جا نقشش را  سازمان بورس ایفا میکند لال و کر و کور خود نقش کتک زننده را نداشته  باشد چشم  بسته از ترس خشم و از دست رفتن جایگاه سکوت میکند … هرچند آتش این اتفاقات در نهایت دامن اقتصاد کل خانواده را می‌گیرد اما این میان عمریست که از این وضعیت از اهالی خانه بازار سرمایه تلف می‌شود

در نهایت تورم همه بازارها را با هم و در یک مسیر سوق می‌دهد و همیشه در یک بازه ۵ ساله و یا حتی ۱۰ ساله بازار سرمایه توانسته خود را از این موضوع نجات دهد اما چاره ای نیست و می بینیم روزهای سختی به اهالی بازار می‌گذرد اما این‌ها را نوشتیم که چه بگوییم حرف ما این نیست که بازار ال است و بل است و عقب است و ارزنده … خیر همه این‌ها را همه ما می‌دانیم روی صحبت ما بیشتر با تحلیلگران و فعالان بازار است که همیشه بدبینانه به فضای بازار نگاه می‌کنند…

چند وقت پیش داشتیم نمودار ۳۰ الی ۴۰ شرکت ریز و درشت را با خود مرور می‌کردیم و ناگهان در این نمودار نقطه‌ای را می‌دیدیم که از آنجا شرکت‌ها و بازار ققنوس وار از دل خاکستر بدبینی مسیر رشد و صعود را پیش گرفته و متحول شدند و بازدهی عجیبی را ثبت کردند ! مقطعی که اتفاقا بدبینی در اوج خود بود

و آن نقاط دقیقاً آبان و آذر ۱۴۰۱ بود که اگر جریان سودآوری فعلی به همراه تقسیم سود ایجاد شده را در مقابل قیمت‌ها در آن مقطع قرار دهیم بعضا پی به ای های حوالی یک و دو را بازار در آن مقطع می‌فروخت و چه عجیب هم می فروخت و قاطع از افت بیشتر صحبت میکرد !! تمام حرف ما نیز همین است تحلیلگران نگاه دقیق‌تر و جدی‌تری را در مورد قیمت‌ها و پی به‌ای فعلی و آتی داشته باشند و در نظر بگیرند و اینطور نشود که یک سال بعد حسرت غفلت تحلیلی فعلی را خورده و معمای حل شده را پیش رویمان آسان ببینیم … از آن مقطع تا امروز فقط 14 ماه میگذرد و قیمت برخی سهم ها تا 150و 200% رشد کردند !!

ساختمانی های بی رقیب

همچنان نمادهای ساختمانی بی رقیب در بازاتر و صدر نشین اکثرا با رشد های قیمتی بسیار خوبی همراه هستند

در این گروه ثغرب با روند مثبت ادامه دار سطوح قیمتی 1600 تومان را پشت سر گذاشته و به سمت سطوح قیمتی 1800 و 2000 تومانی می رود این سهم به واسطه ورود پول های قوی به روند سهم با اقبال خوبی همراه و امروز تا صف خرید هم پیشروی داشت

ثتران با رشد قیمتی قوی سطوح 1000 تومان را پشت سر گذاشته و به سمت سطوح قیمتی 1100 و 1200 تومانی در حرکت است شنیده می شو ارزش زمین های شهریار شرکت در صورت دریافت حکم دادگاه و برگشت 3 همت می باشد که بالاتر از مارکت فعلی این سهم بوده و به همین دلیل هم سهم با اقبال خوبی همراه شده است

ثبهساز مستعد یک نوسان کوتاه مدتی می باشد کف سهم همین قیمت های 280 و 260 تومان و هدف سهم سطوح 320 تومان بوده و سهم جای یک نوسان 10 درصدی را دارا است این سهم وضعیت بنیادی بسیار خوبی داشته و فروش های خوب به همراه سود سازی بالایی دارد

سیمانی های خوش سود

سیمانی ها امروز را با روند نوسانی به پایان بردند سهامی که وضعیت سود سازی خوبی داشته و با صورت های مالی 9 ماهه امید های زیادی ایجاد کرده اند

در سیمان هرمزگان سود سازی عالی در 12 ماهه و پیشبینی بودجه خوب شرکت برای سال مالی جدیدش سبب شده تا شاهد شکل گیری روند مثبت سهم باشیم سطوح 3000 تومان نزدیک و هدف قیمتی 3200 تومان نیز در این سهم در دسترس می باشد

سفار در قیمت های 30 هزار تومان نوسانات مثبت دارد تجدید ارزیابی 35 هزار درصدی فعلا نتوانسته رشدی در سهم ایجاد نماید قیمت تئوریک بازگشایی پس از افزایش سرمایه در این سهم حدود 70 تومان بوده که نشان می دهد قیمت مناسبی می باشد سهم به نظر می رسد کم کم مورد توجه و در صورت صدور مجوز افزایش سرمایه با اقبال همراه شود

سیمان صوفیان را باید بیشتر بررسی داشت برای امسال و سال اینده سهم سود خوبی داشته و بعید نیست برای سال اینده به سود 700 توان به بالا برسد روند میان مدت سهم صعودی و سهم فعلا کف قیمتی 32200تومانی و اهداف 4000 الی 4200تومانی دارد

خودرویی در انتظار

در نمادهای خودرویی شاهد روند نوسانی ارام سهام این گروه بودیم خودرویی هایی که وضعیت خوبی داشته و اگر خبر قوی در این گروه منتشر شود مستعد یک نوسان خواهند بود

در زامیاد سهم به مقاومت 560 تومانی رسیده است فروش عالی دی ماه سبب شد تا سهم با روند صعودی خوبی همراه و امیدها در زامیاد افزایش یابد در صورت شکسته شدن این سطوح مقاومتی سهم اهداف 600 الی 620 تومانی را در پیش روی خود خواهد داشت

ایران خودرو فعلا حمایت 260 تومانی را حفظ کرده است اما برای برگشت مجدد به سطوح قیمتی 300 تومان نیاز به محرک های قوی دارد این سهم وضعیت خوبی از دید بنیادی نداشته و با رشد زیاندهی همراه شده و تنها فروش دارایی ها یا تجدید ارزیابی می تواند جو روانی سهم را بهبهود ببخشد

خاور ارام ارام در نوسان مثبت بوده و سعی دارد بار دیگر تا قیمت های 400 الی 420 تومان صعود داشته باشد خاوری که شرایط بنیادی بسیار خوبی داشته و شنیده می شود سود سازی بالایی برای سال جاری به همراه خواهد داشت شنیده ها حاکی از سود 90 تومانی برای سال جاری در این سهم دارد

معاملات فولادی ها داغ شد

در فولادی ها دلار رو به بالا سبب شد تا قیمت محصولات این شرکت ها هم روند صعودی به خود بگیرد و هم شاهد افزایش تقاضای محصولات این شرکت ها باشیم که در نهایت منجر به رشد قیمتی سهام شرکت های فولاد ساز شد

در فولاد هرمزگان این فولادی صادراتی شاهد تشکیل صف خرید بودیم سهم از کف قیمتی 400 تومان برگشته و 10 درصدی بالا زده است این سهم تا قیمت های 460 تومان پیشروی و سپس مهمان سطوح 500 تومانی می شود هرمزی که به واسطه حجم صادرات بالای خود با اقبال بسیار خوبی همراه است

ارفع هم با صف خرید خوبی همراه شد مدت ها سهم در کف قیمتی در نوسان بوده و با توجه به گزاشرهای عالی و سود سازی بالا واکنش مثبت در خوری نداشته است سهم حالا با صف خرید به سمت سطوح 2800 تومانی می رود تا در صورت عبور از این سد قوی قیمتی مهمان سطوح 3200 تومانی شود

در این گروه کاوه را باید بیشتر بررسی داشت سهم در 9 ماهه 2 برابر کل سال قبل سود سازی داشته است و امسال براورد سود 280 تومانی و برای سال اینده براورد سود 350 الی 400 تومانی دارد سهم یک رشد قیمتی عالی در دل خود داشته و ارزش ذاتی 1500 الی 1600 تومانی با حمایت قوی 1200 تومانی دارد

چهارگوشه بازار

حفاری شمال با نوسانات مثبت به سمت هدف 760 تومانی به راه افتاده است 3 ماهه سوم سال سود سازی بیشتری در این سهم حاصل شد و امسال سود 180 تومانی در دسترس است سهمی که ارزش ذاتی 900 تومانی داشته و یک موج صعودی خوب را در پیش رو دارد

حتوکا این روزها نوسانات بسیار خوبی در قیمت های 300 الی 360 تومانی می دهد این سهم شرایط بنیادی بسیار خوبی داشته و در کف قیمتی فوق می تواند حتی با دید میان مدت اهداف قیمتی 400 تومان را هم ببیند تحولات خوبی با قراردادهای جدید در سهم روی داده که می تواند زمینه سازی رشد سود سازی و قیمتی خوبی در این سهم شود

هم حتوکا و هم توریل را کمی بیشتر زیرنظر داشته  باشید با دید نوسان به خصوص به نظر در بین نوسانی ها گزینه جالبی شده است و با دید سهم خاص بد نیست  زیرنظر باشد صد البته توریل هم  قابلیت های خوبی را میتواند داشته  باشد سهم  9ماهه خوبی داشت و 348 ریال محقق کرد سهمی که در 3ماهه به سود 111 ریالی رسیده بود در 6ماهه به 182 ریال رسید
در 3ماهه 860 میلیارد ریال سود عملیاتی و 779 میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه سود عملیاتی 1397 سود خالص 1276 میلیارد ریال بود
بخشی از درامد سهم سود غیرعملیاتی است که در 12ماهه محقق می شود
در 9ماهه سود عملیاتی 2880 و سود خالص 2434 میلیارد ریال بود رشد حوبی در سود عملیاتی دارد

فاراک بار دیگر به کف قیمتی 160 تومانی واکنش نشان داده و در روند برگشتی قرار گرفت این سهم خبرهای خوبی در مجمع منتشر کرد به خصوص این که قصد تجدید ارزیابی را هم دارد این سهم تجهیزاتی اهداف 180 و 200 تومانی داشته و نوسانات خوبی با کف قیمتی 160 تومانی می دهد

زراعتی ها را زیرنظر بگیرید زمگسا در دی ماه فروش فروش 52 میلیارد تومانی را ثبت کرد که نشان از رشد 5 درصدی نسبت به آذر و افت 18 درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه پاییز دارد. همچنین نسبت به دی 1401، 21 درصد رشد درآمد را نشان می دهد.محصول اصلی شرکت شیرگاو می باشد که تماما در داخل کشور به فروش می رسد و 74 درصد از سهم درآمدی فروش ابتدای سال تا انتهای دی ماه را به خود اختصاص داده است. پیش بینی می شود در فصل زمستان حدود 150 میلیارد تومان و تا انتهای سال 700 میلیارد تومان فروش داشته باشد و به ازای هر سهم 500 تومان سود شناسایی کند.

در این گروه  بارها  روی زشگزا و زفکا  تاکید کردیم امروز در مورد  زفکا  بیشتر صحبت میکنیم سهمی با گزارش خوب و البته  زمزمه 700 درصد تجدید  . در دی 1363 میلیارد ریال فروش داشت ، اذر 1284 و آبان با کمی افت 1272 میلیارد ریال فروش زد ، مهر 1344 میلیارد ریال فروش داشت
10 ماهه 12250 میلیارد ریال بود که مدت مشابه قبل 8462 میلیارد ریال است . به نظر بد نیست این  سهم  را در این  قیمت ها کمی بیشتر زیرنظر گرفت

امروز زغالی ها خوب بودند و به نظر کپرور را بد نیست زیرنظر داشته  باشید . کنور با فروش خوب ۷۳۱ میلیارد تومانی در دی‌ماه، نسبت به ماه قبل و میانگین نه‌ماه گذشته به ترتیب ۳۴ درصد و ۶۰ درصد رشد داشته است. این شرکت که عملکردی خوب و پیوسته دارد در دورۀ نه ماهه ۲۱۱ تومان سود برای هر سهم ساخت که نسبت به دورۀ مشابه سال قبل جهش ۱۱۷ درصدی دارد. از منظر نموداری حوالی ۱۹۰۰ تومان سهم با دید نوسان با هدف ۲۱۰۰-۲۱۵۰ بد نیست.

دفارا باز هم خوب ظاهر شد و طبق انتطار روند صعودی فروش ماهانه خود را حفظ کرد.میانگین فروش ماهانه این شرکت 224 میلیارد تومان بوده که در دی ماه با فروش 306.6 میلیارد تومانی ، 37% بهتر از میانگین عمل کرده است.سود هر سهم در 9 ماهه 238 تومان بوده و از آن جایی که بخش زیادی از سود خود را در فصل آخر شناسایی می کند، دست یابی به سود 600 تومانی دور از ذهن نیست و در قیمت های فعلی با p/e خوب 5 واحدی در حال معامله است.سهم به واسطه شرایط نامناسب بازار وارد فاز اصلاحی شد اما انتظار داریم در این قیمت ها برای ورود جذاب می باشد و در حالت بدبینانه می توان انتظار داشت مانند دفعات قبلی از سطح 2840 تومان به مدار صعودی باز گردد.

ختراک هم شرایط خوبی را دارد . ختراک دی ماه خوبی را پشت سر گذاشت و رکورد فروش جدیدی ثبت کرد.در دی ماه به درآمد فروش 351.4 میلیارد تومانی دست پیدا کرد که در مقایسه با آذر و میانگین ماه های گذشته به ترتیب 11 و 19 درصد برتری داشت.مجموع فروش 10 ماهه شرکت به 2955 میلیارد تومان رسید، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 1976 میلیارد تومان بود.سود هر سهم در گزارش ماهه 42 تومان اعلام شد که می تواند در 12 ماهه به حوالی 60 تومان برسد.سهم در ماه گذشته موفق شده بود از کانال نزولی خارج شود اما مجددا افت کرد و وارد کانال نزولی قبلی شد.حوالی 370 تومان را می توان به عنوان حمایت مهم سهم در نظر گرفت و در این قیمت ها کم ریسک می باشد.

در بین  فولادی ها ارفع و کاوه  شرایط خوبی را دارند . کاوه در گزارش 9ماهه 215 تومان سود به ازای هر سهم محقق کرد و انتظار می رود در 12ماهه به 280 تومان برسد. فروش شرکت در پاییز رشد 23% نسبت به تابستان داشته و به 9520 میلیارد تومان رسیده است. از لحاظ نموداری سهم در یکماه اخیر حوالی 1200 تومان نوسان داشته و تغییری در حجم معاملات مشاهده نشده. انتظار می رود با عبور از این محدوده بتواند به سقف اردیبهشت که 10% با آن فاصله دارد برسد.

در گروه  برق نیز وضعیت خوب است در گروه  برق با  بررسی امروز بنیرو  خوب بود و گزارش خوب او سهم  را مثبت کرد   از دید ما بنیرو  جالب است  هر چند  در فروش منظم نیست و سهم در دی 1965 میلیارد ریال ، آذر 1060 و ابان 596 میلیارد ریال فروش داشت
در 10 ماهه به عدد 11755 میلیارد ریالی رسیده است که مدت مشابه 6912 میلیارد ریال است. 6 ماهه 7458 میلیارد ریال بود با دید  یک سهم خاص بنیرو  بد نیست و البته  بترانس هم  با این گزارش ها و خبر افزایش سرمایه  50% گزینه خوبی به نظر میرسد و قیمت خوبی دارد

بین غذایی ها غگل و غپینو  را در نظر داشته  باشید غپینو  یکی از خوب ها بود و واقعا خوش درخشید آبان و اذر متفاوت و خوبی داشت و پاییز خوب بود
در دی نیز با عدد خوب 3292 میلیارد ریالی عدد خوبی را زد
فروش در مهر 2530 میلیارد ریال بود
در آبان به 3521 میلیارد ریال رسید و رشد کرد و اذر 3154 میلیاردریال است
10 ماهه به 24764 میلیارد ریال رسید که مدت مشابه قبل 18221 میلیارد ریال بود. 6 ماهه به 12265 میلیارد ریال رسید

گروه لاستیک هم وضعیت بدی را ندارد در گروه لاستیک گزارش ها در پیزد و پکرمان هردو  جالب است در گروه لاستیک هردو سهم  را کمی بیشتر و خاص تر زیرنظر بگیرید اگر اهل سهم  بنیادی هستیدا پکرمان و اهل صبر هستید  پیزد گزینه خوبی در بازار است  .

گروه فلزات هم امروز بد نبود دراین گروه با دید کمی صبر می شود  سراغ  فسوژ رفت و واقعا گزینه جالبی است فسوژ در 6ماهه به سود 2038 ریال رسیده بود در 9ماهه این عدد 3065 ریال شد و 1547 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1839 میلیارد ریال سود خالص دارد . چش انداز 4000 ریال  سود و حتی اعداد  بیشتر را دارد . در سوی دیگر فباهنر هم در این شرایطو این  قیمت ها جذاب است در این سهم باید دید گزارش ماهانه چه می شود

 

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم