خبر
از گروه پتروشیمی این …
تحلیل خبر
در گروه پتروشیمی شرایط برخی گزارش ها بد نیست و جالب است . زاگرس بد نبود و این مصوبه نرخ گاز خیلی به زیان او نیست و با همین شرایط پیش میرفت ولی در کل احساس میکنیم شرایط کمی پر عرضه تر باشد . در بین سایر سهم ها این دومین نشانه از سوی شجم است که او را شاید در کانون توجه بیشتری قرار میدهد . در شجم سهم در آبان این عدد ۳۳۶۰ میلیارد ریال بود و نرخ sbr هم۵۹۳,۰۷۶,۴۰۱ ریال بوده است .
در اذر فروش با رشد 3798 میلیارد ریال بوده و نرخ ۵۹۳,۲۴۵,۳۳۸ ریال شد
در دی با رشد این عدد 4263 میلیارد ریال شده و نرخ ۵۷۹,۹۵۵,۷۶۳ ریال و کمی صادرات داشته
جمعا 4 ماهه 14901 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه 11289 میلیارد ریال بود
شگویا هم شرایط بدی را نداشت و گزاشی بد نبود سهم این که میخواهد 3 سهم پترول را بخرد کمی عجیب است ولی به هر حال شرایط خاصی است . در دی با رشد 24191 میلیارد ریال فروش داشت . اذر با کمی افت 17720 میلیارد ریال فروش داشت
ابان 22583 میلیارد ریال و مهر خوبی داشت و 27608 میلیارد ریال فروش داشت
10 ماهه 239015 میلیارد ریال و 6 ماهه 146911 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه سال قبل 178622 میلیارد ریال بود به نظر 2800 2900 ریال را امسال دارد و گزینه خوبی است
شیران را هم زیرنظر بگیرید شرایط بدی را نداد و یک طرح و توسعه را ران میکند و به نظر شیران میان مدتی سهم خوبی می شود بحث بلوک هم دوباره مطرخ اسن
در این گروه شفارا در حق تقدمش اگر اهل بازی هستید میتواند یک گزینه خاص نوسانی باشد .
4 بهمن 1402


