خبر
در بین سیمانی ها از …
تحلیل خبر
در بین گزینه های مختلف سهگمت را هم زیرنظر داشته باشید شنیده می شود 1100 1200 تومان سود دارد و گزینه قابل تاملی برای بازار است در 9ماهه 7783 ریال سود محقق کرده است
در 6ماهه نیز خوب بود 3676 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3542 میلیارد ریال سود خالص دارد و به ازای هر سهم در 6ماهه 4861 ریال سود محقق کرده
در 9ماهه سود عملیاتی 5906 و سود خالص 5672 میلیارد ریال است و بخشی از سود نیز غیرعملیاتی است و 12ماهه محقق می شود بد نیست هگمتان را در نظر داشته باشید . در کنار آن با دید کمی صبر میتوان به سفانو هم اشاره کرد و گزارش بدی هم نداشت در دی به 1121 میلیارد ریال رسیده است
10 ماهه 10783 میلیارد ریال شد و ۶ ماهه ۶۶۲۵ میلیارد ریال بود . فروش مدت مشابه سال قبل 8381 میلیارد ریال بوده است به نظر شرایط برای این سهم و سخوز بد نیست و هر دو را زیرنظر داشته باشید
روزهای قبل از ساروم و برخی دیگر از سهم ها نظیر سخوز و سپاهان صحبت کردیم سکرما هم بد نیست و میتواند ریز ریز زیرنظر باشد ولی در کل سیمانی ها شرایط خوبی در گزارش داشتند و بد نیست به عنوان سهم کم ریسک مورد توجه باشند
3 بهمن 1402


