خبر
از خودرویی ها و برخی …
تحلیل خبر
خودرو و خساپا ضعیف بودند ولی یک نکته ریز در صورت های مالی انها هویدا بود و انه این است ه سرعت زیان دهی انها در 3ماهه سوم کم شده است و این اتفاق مهمی است هرچند اعداد عجیبی در زیان داشتند از سوی دیگر در بین گزارش ها به نظر میرسد خبهمن خوب عمل کرده و امروز هم یک شفاف سازی خوب در کدال میگذارد و به نظر بد نیست این سهم زیرنظر باشد رداین قیمت ها .
خاور دیگر سهمی بود که امیدوار کننده ظاهر شد و با دید نوسان بد نیست 9ماهه خوبی زد
3ماهه 180 ریال و 6ماهه 326 ریال و 9ماهه 616 ریال سود محقق کرده است و رشد 22% نسبت به مدت مشابه قبل دارد .
در 3ماهه سهم 17116 میلیارد ریال سود عملیاتی و 15560 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 33056 و سود خالص 28183 میلیارد ریال بوده و نرمال پیش رفته است
در9ماهه سود عملیاتی هم رشد کرد و 59867 میلیارد ریال بود و سود خالص 53229 میلیارد ریال
خزامیا چندان خاص نبود و انتظار بیشتر و قوی تری از سهم داشتیم 9ماهه 667 و 6 ماهه 460 و ۳ماهه ۳۰۰ ریال سود محقق کرده است
در 3ماهه سهم ۱۰۴۹۶ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۷۶۹۰ میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه سود عملیاتی 16595 و سود خالص 11802 میلیارد ریال بود
در 9ماهه سود عملیاتی 25870 و سود خالص 17122 میلیارد ریال است و از نظر عملیاتی عدد خوبی را داشت خوش بینانه 900 ریال را امسال دارد
آن گوشه کنارها خکاوه هم زیان را به سود راسند و هر چند قیمت کمی تند است ولی در کل گزارش بد نبود
در قطعه سازی ها انتظار از خزر بیشتر بود ولی خپویش و خچرخش واقعا خوب عمل کردند ختور هم گزینه خوبی می شود و امروز گزارش روی سهم موثر است
خموتور را هم کمی بیشتر زیرنظر بگیرید هم خموتور هم ختراک افزایش نرخ هم گرفتند و این 3ماهه پایانی و سود سال بعد انها را بهتر میکند .
1 بهمن 1402


