خبر
هلدینگ های بازار با این …
تحلیل خبر
دراین گروه بازار دیروز شستا را به واسطه گزارش تلخ احتمالی ستاره فروخت و تاپیکو هم به نظر به همین دلیل رنج منفی شد و فعلا به نظر بهتر است خیلی سراغ این دو نرویم ولی با این شرایط و اتفاقات وغدیر و پارسان باز کمی بهتر هستند به خصوص با این گزارش شبندر و شراز کمی پارسان خیالش راحت تر شده است . وکدیر خوب تقسیم نکرد ولی سهم میان مدتی بازار است و خوب معامله می شود و سهم ارزشمندی است
البته معتقدیم شستا در قیمت های 1150 ریال ریسکی ندارد ولی در این گروه فضای بنیادی غدیر و پارسان بهتر است
در کوچک ترها وسکاب گزارش داد گزینه بدی نیست وسکاب با سرمایه جدید در 12ماهه 442 ریال سود محقق کرده است.
وتوسم هم گزارش داشت وتوسم 12ماهه 782 ریال سود محقق کرده است
وخارزم هم 6ماهه بد نیست و میتواند زیرنظر باشد وخارزم در 6ماهه با سرمایه جدید 200 ریال سود محقق کرده است


